Joor Craneburgt 16 June 2001 #3 Originally posted by SR-Fanatic: Nastro zat thuis brak te wezen. Click to expand... Jij was er wel en wilde er ook een zodat je geen geld hoefde over te maken. Remember? Heb je niet gezien...
Originally posted by SR-Fanatic: Nastro zat thuis brak te wezen. Click to expand... Jij was er wel en wilde er ook een zodat je geen geld hoefde over te maken. Remember? Heb je niet gezien...
Rolf Well-Known Member 17 June 2001 #4 Ja en je weet nu wel waarom Alcohol van vrijdagavond heeft me niet veel goeds gedaan
Ties Cornholio 17 June 2001 #5 Originally posted by Joor: Jij was er wel en wilde er ook een zodat je geen geld hoefde over te maken. Remember? Heb je niet gezien... Click to expand... Hij had niet genoeg cash, en ik liep om 1 uur opt busstation van Groningen nog half dronken rond
Originally posted by Joor: Jij was er wel en wilde er ook een zodat je geen geld hoefde over te maken. Remember? Heb je niet gezien... Click to expand... Hij had niet genoeg cash, en ik liep om 1 uur opt busstation van Groningen nog half dronken rond
Rolf Well-Known Member 17 June 2001 #7 Nee dat klopt niet. Ben het gewoon vergeten. Was ook niet echt in een ideale bui he. Maar heb mijn excuses al aangeboden hoor Ruudje
Nee dat klopt niet. Ben het gewoon vergeten. Was ook niet echt in een ideale bui he. Maar heb mijn excuses al aangeboden hoor Ruudje
Ties Cornholio 17 June 2001 #8 Originally posted by Ruud: spreek dan nix af! Click to expand... Hej, ik wou egwel gaan hoor, maar ik voelde me echt kut!! En om dan een dik uur in een bus door te brengen...
Originally posted by Ruud: spreek dan nix af! Click to expand... Hej, ik wou egwel gaan hoor, maar ik voelde me echt kut!! En om dan een dik uur in een bus door te brengen...
Ties Cornholio 17 June 2001 #10 Originally posted by Ruud: haphaphap 8) Click to expand... slikslikslik