This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter-meeting ALMELO gaat WEL door !!!!!

Status
Not open for further replies.

UnCle WiLL

Well-Known Member
Ha Luitjes, de scooter-meeting op 23 maart gaat WEL door. ik kom net van het ziekenhuis en heb gijs en sasker gesproken. de meeting ging wel door en gijs zal er zelf bij zijn. sasker niet want die ligt er nog wat langer. dus jonges!!! 23 maart, almelo, turfkader!!! Tha Place 2 B. (en trouwens, die speedake waar sasker op zat is van mij voor alle duidelijkheid)

C Ya'all 23 maart!!! Laturrrz
 

ff voorstellen verder ofzo?
wel handig als nwe member...
 
Re: Re: Scooter-meeting ALMELO gaat WEL door !!!!!

Originally posted by razma


ff voorstellen verder ofzo?
wel handig als nwe member...

is goed jonges. ik ben william, woon in almelo, windmolenbroek!!! heheheh... dat was et denk k toch? als je nog wat moet weten vraag et maar...

Greetz
 
Re: Re: Re: Scooter-meeting ALMELO gaat WEL door !!!!!

Originally posted by UnCle WiLL
is goed jonges. ik ben william, woon in almelo, windmolenbroek!!! heheheh... dat was et denk k toch? als je nog wat moet weten vraag et maar...

heb je ik wel gezien zondag denk ik...

en dat het doorging wisten we idd al
 
Re: Re: Re: Re: Scooter-meeting ALMELO gaat WEL door !!!!!

Het gaat wel goed met ze. gijs mag zaterdag al uit het ziekenhuis en sasker moet 3 weken blijven liggen. en vandaag worden ze geopereerd aan het been.....|(

en over die spruitstukken, dat weet ik niet precies maar er is wel veel!!

Greetz
 


william mie moat
hoest nu met je mooie citta met verhoogde voorvork???

hehehe ik spreek je

groedels Martini
 
Re: Re: Re: Scooter-meeting ALMELO gaat WEL door !!!!!

Originally posted by UnCle WiLL


is goed jonges. ik ben william, woon in almelo, windmolenbroek!!! heheheh... dat was et denk k toch? als je nog wat moet weten vraag et maar...

Greetz

Almelo_Zuid Roeleerd
 
Status
Not open for further replies.