Scooter maakt zwaardere geluid na veranderen drukveer

Ahmet zip

Member
Beste mijn scooter maakt een zwaardere geluid en is trager geworden na het veranderen van een drukveer van een normalen naar een witte malossi drukveer iemand een idee ??
 
Advertisement - register to remove this

Als ze alleen de drukveer vervangen hebben, zou het bij het vario gedeelte natuurlijk gewoon nog goed moeten zitten.
Dat ligt er maar net aan of ze de vsnaar op de juiste plek hebben gehouden dat er geen speling tussen de koelvin en vario kon komen.
Bij het demonteren van de koppeling en drukveer kan de vsnaar iets verschuiven en de vario iets verschuiven , wat kan zorgen dat er een rolletje verkeerd komt te liggen in de vario zelf.
Ik kan me voorstellen dat dat problemen geeft die de topic starter beschrijft.
 
Dat ligt er maar net aan of ze de vsnaar op de juiste plek hebben gehouden dat er geen speling tussen de koelvin en vario kon komen.
Bij het demonteren van de koppeling en drukveer kan de vsnaar iets verschuiven en de vario iets verschuiven , wat kan zorgen dat er een rolletje verkeerd komt te liggen in de vario zelf.
Ik kan me voorstellen dat dat problemen geeft die de topic starter beschrijft.
Het lag aan de drukveer en wat u zij. De witte drukveer heeft niet geholpen met de optrek juist het tegenoverstelde dus nu gebruik ik wat er al in zat. Bedankt voor jullie hulp❤️
 
Het lag aan de drukveer en wat u zij. De witte drukveer heeft niet geholpen met de optrek juist het tegenoverstelde dus nu gebruik ik wat er al in zat. Bedankt voor jullie hulp❤️
Met een andere sterkere drukveer moet je ook de rollen vervangen , iets zwaarder .
Denk aan bij een standaard drukveer naar een Malossi wit wat iets van 10 % sterker is aan rollen van rond de 0.3 tot 0.5 gram zwaarder per stuk.
Met dezelfde rollen waar het nu goed op loopt met de standaard drukveer zal het in de praktijk zorgen voor over toeren met de Malossi wit drukveer.
 
Back
Top