scooter maakt zoemend geluid.

Status
Not open for further replies.

Archangel

Well-Known Member
Hey,

Ik heb het volgende probleem, als ik boven de 57 km/u kom dan begint mijn scooter te zoemen en beetje te trillen.
En hoe harder ik dan ga hoe meer hij begint te zoemen.
En het is niet gewoon aan een stuk door gezoem maar meer als slagen...dus zoem...zoem...zoem...
Dit is echt heel erg irritant want als je dan op top rijd denk je dat je scooter uit mekaar gaat vallen.
Onder de 57 heb ik nergens last van ook geen gekke geluiden.
Er zit niks los in carter ofzo want heb koppeling/vario er al vaak genoeg af gehad en het probleem bleef hetzelfde.

Heeft iemand enig idee?

Alvast Bedankt :)
 
Advertisement - register to remove this

Dat kan ja, heb me oude vertanding er weer in gedaan. Volgens dealer was die nog goed genoeg, kon idd wel gaan zoemen. Maja met deze rijd ie stukken beter als met de oude... Alleen dat gezoem is nogal irritant :(
 
Hey,

Ik heb het volgende probleem, als ik boven de 57 km/u kom dan begint mijn scooter te zoemen en beetje te trillen.
En hoe harder ik dan ga hoe meer hij begint te zoemen.
En het is niet gewoon aan een stuk door gezoem maar meer als slagen...dus zoem...zoem...zoem...
Dit is echt heel erg irritant want als je dan op top rijd denk je dat je scooter uit mekaar gaat vallen.
Onder de 57 heb ik nergens last van ook geen gekke geluiden.
Er zit niks los in carter ofzo want heb koppeling/vario er al vaak genoeg af gehad en het probleem bleef hetzelfde.

Heeft iemand enig idee?

Alvast Bedankt :)
Heeft u dit problem opgelost? Heb hetzelfde zoem zoem zoem
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top