scooter loopt niet meer help??

Status
Not open for further replies.

demian jansen

Well-Known Member
ik reed laast van de stoplichten weg en me scooter viel in een keer uit :(. duz ik naar de dichtstbijzijnde kamaraad van me bougie controleren hij vonkte goed

later ik kijken of de carb vuil waz maar dat was niet zo helemaal netjes schoon

ik kreeg me scooter toch ff aan na een tijd dus ik heb hem ff laten lopen en toen ging ik weer een stukje rijden en ja hoor bij de 70 ging hij weer uit

komt geen water bij de cilinder goed afgedekt enzo...... weten jullie misschien wat het kan zijn trouwens vanmorgen keek ik naar me scooter en toen lager er 2 druppeltjes olie onder kwam onder het blok vandaan

scooter speedfight 2

setup: laserxpro pijp
sproeier 68
malossi mulitvar sport
7.3 gram rollen gemixt

als jullie iets weten vertel het me dan?? massol
 
Advertisement - register to remove this

Waarschijnlijk je oliepomp, vriend van me had het ook, ff goed afsluiten, en ik zou tog maar eens kijken of je bougie wel vonkt, als je net zei dat er wel mengsel in je cilinder komt...

Als tie vonkt maar niet start heb je mengelprobleem, misschien valse lucht? dus even alle pakkingen vervangen (membraan, spruitstuk) en evt je hand op je luchtinlaat van de carb houden, kijken of hij ook vacuum zuigt..
 
h

jou lagers en keringen zijn dood heb ik ook gehad met mijn speedfight

zijn nieuwe lagers in gekomen nooit meer geen probleemen gehad behalfe nu :p cilinder is kurk droog weet mischien iemand hoe dat komt snap er niks meer van :?
 
ff een paar berichten terug lees ik dat je wel benzine krijgt
maar je bougie nat is.
duid er dus op dat deze dus niet vonkt.
zet er eens een nieuwe bougie in.
als je wel benzine hebt en geen vonk zijn het denkelijk niet je membraam plaatjes maar moet je het in de ontsteking/bougie zoeken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top