Italian31
New Member
Goedemiddag,
Het gaat om een Speedfight 3 4t 2011.
Ik heb de laatste tijd dat mijn brommer niet helemaaal lekker loopt naar mijn gevoel.
Als het koud is buiten trekt ie heerlijk, maar zodra we boven (gok werk) ~18°C
merk ik gewoon dat de trek kracht enorm afneemt, vanaf stil staand naar 30 is dan aanzienlijk trager dan met een koudere temperatuur
aangezien de speedfight 3 een toerenteller heeft viel
het op dat die meteen tot de 5000-5500 shiet en daar een tijdje blijft hangen, kan gezien worden als een dipje?
Als er vraag naar is zou ik het kunnen filmen wat er precies gebeurd op de teller.
setup:
8.5g rollen, (iemand goede ervaring met een ander gewicht?)
uitlaat, technigas silence pro 4t. Zonder ventiel montage punt, op lucht filter het gat dichtgemaakt.
als er vragen zijn stel ze gerust, alvast bedankt voor de reacties!
Het gaat om een Speedfight 3 4t 2011.
Ik heb de laatste tijd dat mijn brommer niet helemaaal lekker loopt naar mijn gevoel.
Als het koud is buiten trekt ie heerlijk, maar zodra we boven (gok werk) ~18°C
merk ik gewoon dat de trek kracht enorm afneemt, vanaf stil staand naar 30 is dan aanzienlijk trager dan met een koudere temperatuur
aangezien de speedfight 3 een toerenteller heeft viel
het op dat die meteen tot de 5000-5500 shiet en daar een tijdje blijft hangen, kan gezien worden als een dipje?
Als er vraag naar is zou ik het kunnen filmen wat er precies gebeurd op de teller.
setup:
8.5g rollen, (iemand goede ervaring met een ander gewicht?)
uitlaat, technigas silence pro 4t. Zonder ventiel montage punt, op lucht filter het gat dichtgemaakt.
als er vragen zijn stel ze gerust, alvast bedankt voor de reacties!
Last edited: