Mijn sym mio 50(2008) gekocht met 5532km d’r op, nu bijna 1000 kilometer later(6608km). Loopt dat ding niet hetzelfde.
Bij aankoop behaalde ik een snelheid van 52.
En nu bijna 58…
Het enige wat ik heb veranderd is de olie, verder helemaal normaal(denk/hoop standaard)
Als ik vol gas rij klinkt ie ook niet gezond, het brom geluid is weg, denk gewoon veel ste veel toeren.
Laatst heeft ie veel moeite met starten, en als ik iets rij en later stop voor bijvoorbeeld een stoplicht, dan stopt m’n scooter ook soms.
Ook stottert mijn scooter af en toe, stopt volledig met gas geven, rijd daarna(tot nu toe) wel gewoon weer verder.
(ga binnenkort weer olie vervangen, dat olie vlakje staat volledig rood)
Heeft iemand een idee hoe dit komt? En wat ik ertegen kan doen.
Alvast bedankt!
Bij aankoop behaalde ik een snelheid van 52.
En nu bijna 58…
Het enige wat ik heb veranderd is de olie, verder helemaal normaal(denk/hoop standaard)
Als ik vol gas rij klinkt ie ook niet gezond, het brom geluid is weg, denk gewoon veel ste veel toeren.
Laatst heeft ie veel moeite met starten, en als ik iets rij en later stop voor bijvoorbeeld een stoplicht, dan stopt m’n scooter ook soms.
Ook stottert mijn scooter af en toe, stopt volledig met gas geven, rijd daarna(tot nu toe) wel gewoon weer verder.
(ga binnenkort weer olie vervangen, dat olie vlakje staat volledig rood)
Heeft iemand een idee hoe dit komt? En wat ik ertegen kan doen.
Alvast bedankt!