dat is de vacuumkraan , maar dingen zoals brandstof filter , zit er niet eens op std..
spruitstuk , waarom zou je deze zomaar vervangen ? gaan nooit kapot..
membraan evenzo..
net als de keerring , hoe komt dat ding daar? want dit gebeurd niet zomaar..
ik kan je zo niet vertellen wat er met je brommer is , grootendeeld omdat je een scooter onmogelijk van afstand kunt repareren , ik kan je alleen dingen geven waar je naar zou kunnen kijken , echter zijn alle dingen bij elkaar die een motorblok vormen gewoon even belangrijk , dus ALLES moet gewoon goed zijn ....
en wat niet goed is moet je repareren of vervangen ,maar aangezien jij niet weet wat goed of niet goed is is het vrijwel onmogelijk om zo even te zeggen wat het is..
wat er iig moet gebeuren is de luchstelschroef op 1,5 slag zetten , stationairsproeier schoonmaken door deze er geheel uit te halen en hoofdsproeier eruit en doorblazen met ene blaaspistool...
daar begin je mee , en met dingen als een nieuwe bougie uiteraard..
vacuumkraan had je gewoon kunnen testen , onderdelen zomaar vervangen en loshalen moet je nooit doen tenzij het echt duidelijk of erg aannemelijk dat dat het probleem is , want hoe meer je (onnodig) los haalt hoe meer kans op nog meer storingen...
verder , wat is je exacte setup en afstelling? en is er onlangs nog wat vervangen oid?