scooter lekt benzine

Remon88

Well-Known Member
Ik heb een probleempje met mn hyosung rush, ik start hem net en hij begint benzine te lekken uit een kabeltje uit de carburateur. Als ik hem dan weer uitzet stopt die met lekken. Ik heb verder ook niet zoveel verstand van carburateurs maar weet misschien iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb ff goed gekeken en ik zie dat er aan de onderkant van de caburateur een slangetje naar beneden loopt waar de benzine uitkomt, hoort dit slangetje los te zitten?? en zo-ja hoe kan het dat er bezine uitkomt:S
bedankt voor de reacties:D
 
Remon88 said:
Ik heb ff goed gekeken en ik zie dat er aan de onderkant van de caburateur een slangetje naar beneden loopt waar de benzine uitkomt, hoort dit slangetje los te zitten?? en zo-ja hoe kan het dat er bezine uitkomt:S
bedankt voor de reacties:D


dus je benzineslang zit er niet op :X

hier heb ik ff een linkje wat je probleem e.v.t zou kunnen oplossen ;)
http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=10709
 
yup michaelsanders heeft gelijk, als je het schroefje op je vlotterbakje openstaat dan stroomt er benzine uit het slangetje. Check dus ff ofie goed vast zit
 
als hij goed ingedraaid zit ff de schroef helemaal eruit draaien en dan schoonmaken en weer terug doen

lekt hij dan nog steeds , slang knikken en tywrap eromheen
 
Ik had t ook op me oude scooter. Dat slangetje is er voor als je vlotterbak te vol dan stroomt ie zeg maar over. Waarschijnlijk zit je vlotter niet goed.
Dat ie zegmaar beneden blijft hangen. en dus overloopt.
Gewoon ff vlotterbak los draaien en ding checke.
 
Back
Top