Scooter lekt benzine in me inlaat.

Dennisb12

New Member
Hi allen,
Ik heb een GY6 scooter en heb net een nieuwe cilinder geïnstalleerd. Alles is perfect op 1 ding na, mijn carburateur lekt benzine in mijn inslaat spruitstuk. Ik heb al gekeken naar me vlotternaald, maar daar is niks mis mee. Ik zelf weet geen oplossing mee te bedenken. Weet iemand iets?

Bedankt alvast!
 
Advertisement - register to remove this

als het niet de vlotternaald is, is het de afstelling van de vlotter, die de naald te laat sluit. afstellen door metalen armpje te buigen.
als je je carburateur op z'n kop houdt met de vlotterbak eraf, moet je vlotter ongeveer horizontaal hangen, niet "dóór"hangen.
 
als het niet de vlotternaald is, is het de afstelling van de vlotter, die de naald te laat sluit. afstellen door metalen armpje te buigen.
als je je carburateur op z'n kop houdt met de vlotterbak eraf, moet je vlotter ongeveer horizontaal hangen, niet "dóór"hangen.
Wat bedoel je met het “metalen armpje buigen”?
 
Weet je zeker dat het uit de carb komt , en niet uit je vacuüm slang die naar de benz kraan loopt ? Als daar het membraam van lek is loopt de benz langs die weg in je spruitstuk.
 
kun je de carb van de motor loshalen , benz slang laten zitten , en dan aan het slangetje van het vacuum van de benz kraan zuigen , en kijken of het uit de carb loopt , dan weet je het zeker . Als je de motor start voel je hem dan wel zuigen aan het spruitstuk ?
 
Back
Top