ey
Mijn SR ging 84 op de rollerbank laatst en toen werd dus mijn kenteken ingenomen. En volgens mij wou die nog wel harder want hij maakte een burnout op die rollers en volgens mij als die agent erop was gaan zitten of erop was gaan leunen haalde hij zeker nog wel wat km's extra. Maar weer over het probleem. Die agent zei tegen me; Het maakt niet uit hoe, maar hij moet weer 50 gaan op de rollerbank als je hem weer laat zien hier. Voor de zekerheid had ik nog nagevraagd of dat dus per se met originele onderdelen moest. Antwoord was, nee dat hoeft niet per se. Dus dan kan ik heel wat geld besparen aangezien ik geen std. onderdelen meer heb haha. behalve een oude afgeragde vario en een Gianelli NRX. Maar hoe kan ik hem nu het best TIJDELIJK 50 laten lopen ? Ik heb al wat rond gezocht en de beste manier lijkt me een dikke prop in die NRX laten lassen, want die mocht toch al naar oud ijzer of zo'n aluminium plaatje tussen de uitlaat en cilindermond met een kleiner gat erin ? En dan nog een varioring en zware rollen. Zou dat genoeg begrenzen ?
Setup :
DR70
17,5
Yasuni R
P1 Vario
Rito krukas met volle wangen
verder wat kleine aanpassingen aan luchtfilter voor meer lucht en carbon membraanplaatjes enz. verder alles std. en is nog niet echt goed afgestelt, stottert bij 100 op teller.
Daarna als ik mijn kenteken terug heb wil ik een euro begrenzer erop zetten, maar iedereen zegt steeds dingen zoals : je ontsteking gaat er dan steeds stuk aan enzo. Lijkt me een beetje gelul, is dit echt zo erg of niet ? Ik bedoel dat mijn ontsteking een keertje stuk gaat in 2 jaar ofzo is niet zo erg. Maar ik ga de begrenzer ook niet onnodig gebruiken, pas als die op de rollerbank gaat trek ik het pinnetje eruit.
Gr. Roel
Mijn SR ging 84 op de rollerbank laatst en toen werd dus mijn kenteken ingenomen. En volgens mij wou die nog wel harder want hij maakte een burnout op die rollers en volgens mij als die agent erop was gaan zitten of erop was gaan leunen haalde hij zeker nog wel wat km's extra. Maar weer over het probleem. Die agent zei tegen me; Het maakt niet uit hoe, maar hij moet weer 50 gaan op de rollerbank als je hem weer laat zien hier. Voor de zekerheid had ik nog nagevraagd of dat dus per se met originele onderdelen moest. Antwoord was, nee dat hoeft niet per se. Dus dan kan ik heel wat geld besparen aangezien ik geen std. onderdelen meer heb haha. behalve een oude afgeragde vario en een Gianelli NRX. Maar hoe kan ik hem nu het best TIJDELIJK 50 laten lopen ? Ik heb al wat rond gezocht en de beste manier lijkt me een dikke prop in die NRX laten lassen, want die mocht toch al naar oud ijzer of zo'n aluminium plaatje tussen de uitlaat en cilindermond met een kleiner gat erin ? En dan nog een varioring en zware rollen. Zou dat genoeg begrenzen ?
Setup :
DR70
17,5
Yasuni R
P1 Vario
Rito krukas met volle wangen
verder wat kleine aanpassingen aan luchtfilter voor meer lucht en carbon membraanplaatjes enz. verder alles std. en is nog niet echt goed afgestelt, stottert bij 100 op teller.
Daarna als ik mijn kenteken terug heb wil ik een euro begrenzer erop zetten, maar iedereen zegt steeds dingen zoals : je ontsteking gaat er dan steeds stuk aan enzo. Lijkt me een beetje gelul, is dit echt zo erg of niet ? Ik bedoel dat mijn ontsteking een keertje stuk gaat in 2 jaar ofzo is niet zo erg. Maar ik ga de begrenzer ook niet onnodig gebruiken, pas als die op de rollerbank gaat trek ik het pinnetje eruit.
Gr. Roel