coisken
Well-Known Member
Hoi, ik heb dus een malaguti firefox en deze heb ik van de zomer gekocht. Ik heb alles gefixed en al en hij heeft sinds de zomer als een paard gereden. Maar de afgelopen weken heeft hij een vage kuur gekregen. Wanneer hij koud is trekt hij gewoon op zoals het hoort, maar wanneer hij warm is verzuipt hij zichzelf wanneer je vol gas geeft. Ik moet dan minder dan half gas geven anders doet hij het niet zeg maar. Wanneer hij boven de 40 km/uur komt ridjt hij wel gewoon normaal door (aantal toeren neemt ook dan ook toe tot normaal niveau). Wanneer ik nou een bocht neem en dus geen gas geef en uit de bocht kom en ik laat hem bijna uitvallen (draait nml niet goed stationair) en ik geef vol gas, dan rijdt hij wel redelijk normaal. Wanneer ik hem dus niet laag stationair laat draaien en gas geeft, dan verzuipt hij vet gaar iig. Ik weet echt niet wat dit is, want het vreemde is dat wanneer hij koud is gewoon normaal door knort en wanneer hij warm is, dat niet doet. Ik heb de luchtfilter schoongemaakt, de uitlaat ontkoold een nieuwe bougie er in, het heeft allemaal geen effect hij blijft lastig doen. Heeft iemand zo'n soort probleem ook zelf gehad, en wat heb je er toen aan gedaan.
Iig bedankt (Y)
Iig bedankt (Y)
Last edited: