Scooter komt moeizaam aan volledige snelheid en tegen de wind in komt hij niet boven de 45 op teller

matthijsl

New Member
beste allen,

ik zit met een probleem en zelfs de scooter dealer kan het probleem niet vinden. Hopelijk kunnen jullie me helpen!

In oktober 2021 heb een nieuwe agm vx50i gekocht.

In Januari 2023 heb ik mijn blauwe kenteken geel gemaakt en mijn scooter onbegrensd laten lopen. Sinds dien lopen wij tegen een probleem aan. Hij haalt de snelheid niet meer dan 45 op teller tegen de wind in, met de wind mee haalt hij zon 70 km/h op teller.

We hebben de scooter naar de dealer gebracht maar ook hun komen er niet uit. Vrienden hebben er ook naar gekeken maar niks gevonden

Nu is mijn vraag of iemand van jullie enig idee heeft wat het probleem kan zijn?

Mijn scooter heeft elk onderhoudsbeurtje gehad .
-Rolletjes zijn verhoogt en weer terug gebracht naar orgineel.
-Bougie is nagekeken
-Compressie is gemeten.
-Valse lucht is ook gecheckt.

Er is ook al naar gekeken naar de software en de aandrijving die waren beide in orde.

ik heb mijn scooter al een tijdje, maar sinds dat ik dit jaar naar geel heb laten omkeuren bij de zaak is het er niet beter op te worden.

Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Misschien handig als je erbij vermeldt om welke scooter het gaat en wat ze er aan hebben aangepast.
Post automatically merged:

Slippende koppeling?
 
Last edited:
Back
Top