scooter in beslag

NITROLOVER

provan member
wie heeft hier al eens zijn scoot kwijt geweest ?ik ben mijn eerst nitro kwijt dankzij mijn vriend.het was nocht en we gingen naar een discotheek rijden.zegt mijn vriend ik zal wel rijden ik weet een kortere weg. ik zeg ok doe maar we rijden zo langs een hele lange weg.we hadden ons allebei platgelegd(voor de wind).
opeens kom ik zo recht en zie ik daar 4 woutekarren staan.ik zeg tegen mijn vriend doorblazen (105) maar dat was van korte duur. achter een bocht nog 4 woutekarren en we konden niet meer weg. ze stonden met drie op de rijweg met die licht gevende sticks. wij aan de kant we hadden allebei geen helm op zeggen ze tegen mijn vriend zo meneer gedronken? zegt mijn vriend nee maar hij had dus wel gedronken ondertussen was er al een woutekar bij gekomen die ons zag passeren. mijn vriend moest blazen natuurlijk te veel gedronken mogen we eens u rijbewijs meneer zeggen ze. natuurlijk had hij die niet wat ik niet wist hij moest mee naar bureau en ik moest wachten .ze zouden met eens busje achter me scoot en mij komen .ik heb daar 45 minuten mogen wachten en toen mocht ik mee naar de bureau en op de rollerbank.hij tekende 105 aan en ze zeiden ok dat word een maandje in beslag (was al de 2de maal) .ik naar binnen voor verklaring mijn vriend had ondertussen een grote bek opgezet.wat de situatie nog erger maakte we reden 105 allebei zonder helm , geen achterlicht, geen rijbewijs,en dronkenschap. ik na een maandje achter mijn scoot zeggen ze me daar ja jongen je scoot is in beslag genomen door het parket voor onbepaalde tijd .ik natuurlijk shit moest ik nu nog wachten. na 2 maanden was ik toevallig in het bureau voor een scoot af te stellen van een andere vriend.en ik vroeg hoe het nu zat met mijn scoot ze belden even rond en ze zeiden dat ik hem mocht afstellen en dan komen halen . ik de volgende week terug om mijn scoot te halen was hij opeens weg . ik naar die flik en vroeg wat er aan de hand was. hij zei dat mijn scoot bij het parket sttaat en ik hem misschien nooit meer terug krijg . en nu staat hij daar bijna 9 maanden en ik weet nog steeds van niets conclusie politie sucks en laat nooit je vrienden rijden met je scoot

Advertisement - register to remove this

Das naaien man...eerst zeggen 1 maand dan 2 maanden en dan vervolges al 9 maanden iemand op z'n scoot laten wachten.
heb je geen brief gekregen waarop staat dat het maar 1 maand zou duren zodat je ze aan kan klagen ofzo. DIt is echt naaien, ga er maar van uit dat je die NOOIT meer terug krijgt.
Stinkwouten, ik hoop voor je dat alles nog goed komt.
greetz

Mijn scooter was in beslag genomen nadat ik op de rollerbank moest. Hun zouden me cilinder / uitlaat / carb demonteren. Me vader gebelt of ie ze misschien om kon lullen en met succes. Hoefde uiteindelijk me carb. in te leveren en uitlaat. Geragde carb. had ik nog, alleen jammer van me Yas R.

Originally posted by NITROLOVER
wie heeft hier al eens zijn scoot kwijt geweest ?ik ben mijn eerst nitro kwijt dankzij mijn vriend.het was nocht en we gingen naar een discotheek rijden.zegt mijn vriend ik zal wel rijden ik weet een kortere weg. ik zeg ok doe maar we rijden zo langs een hele lange weg.we hadden ons allebei platgelegd(voor de wind).
opeens kom ik zo recht en zie ik daar 4 woutekarren staan.ik zeg tegen mijn vriend doorblazen (105) maar dat was van korte duur. achter een bocht nog 4 woutekarren en we konden niet meer weg. ze stonden met drie op de rijweg met die licht gevende sticks. wij aan de kant we hadden allebei geen helm op zeggen ze tegen mijn vriend zo meneer gedronken? zegt mijn vriend nee maar hij had dus wel gedronken ondertussen was er al een woutekar bij gekomen die ons zag passeren. mijn vriend moest blazen natuurlijk te veel gedronken mogen we eens u rijbewijs meneer zeggen ze. natuurlijk had hij die niet wat ik niet wist hij moest mee naar bureau en ik moest wachten .ze zouden met eens busje achter me scoot en mij komen .ik heb daar 45 minuten mogen wachten en toen mocht ik mee naar de bureau en op de rollerbank.hij tekende 105 aan en ze zeiden ok dat word een maandje in beslag (was al de 2de maal) .ik naar binnen voor verklaring mijn vriend had ondertussen een grote bek opgezet.wat de situatie nog erger maakte we reden 105 allebei zonder helm , geen achterlicht, geen rijbewijs,en dronkenschap. ik na een maandje achter mijn scoot zeggen ze me daar ja jongen je scoot is in beslag genomen door het parket voor onbepaalde tijd .ik natuurlijk shit moest ik nu nog wachten. na 2 maanden was ik toevallig in het bureau voor een scoot af te stellen van een andere vriend.en ik vroeg hoe het nu zat met mijn scoot ze belden even rond en ze zeiden dat ik hem mocht afstellen en dan komen halen . ik de volgende week terug om mijn scoot te halen was hij opeens weg . ik naar die flik en vroeg wat er aan de hand was. hij zei dat mijn scoot bij het parket sttaat en ik hem misschien nooit meer terug krijg . en nu staat hij daar bijna 9 maanden en ik weet nog steeds van niets conclusie politie sucks en laat nooit je vrienden rijden met je scoot

Waarom dit in minarelli posten? En je bent ook gewoon een eppo als je in die staat op een scooter van die staat gaat rijden of laat rijden. Sorry hoor.

een aantal kleine punten van kritiek (no offence)

-Welke d*biel gaat dronkuh op een scooter rijden
-welke d*biel gaat 105 rijden zonder helm
-geen rijbewijs (bedoel je certificaat?), das ook dom want dan ben je niet verzekerd (anders eiegenlijk ook niet maarre nu dubbel niet:| ).

Maarre voordat ik als me pa ga klinken kap ik maar snel

mzzl

ik wist niet dat mijn vriend gedronken had en mijn helm was 2 dagen ervoor gejat .duz had ik geen aan. en rijbewijs is certificaat ja .maar ik heb ondertussen een andere nitro gekocht en die ben ik aan het inrijden daarom die topic over inrijden die gaat veel harder gaan en rijd niemand mee behalve ik;)

Even een vraagje hoe kun jij weten dat jou scooter 105 en de (wouten) rollerbank reed nadruk op wouten ,
Volgens mij kan dat nie ik had 1,9 en dat was volgens hun 74,35 omgerekend en in het dat wisten ze niet maar kwam overeen met 85-90.
Dus???????????????????:W :W

Ik zat ook op de stomme bank 2 keer eerste keer dachten ze dat ik begrenser had niet dus gewoon niet goed gesteld, tweed keer een week geleden 2.2 op die f#$@ing bank scooter in beslag na 2 dagane terug gekregen zonder uitlaat en Carb.

Originally posted by DvD
Heb je iets moeten ondertekenen of een bewijs van inbeslag name gehad, nee?? dan opgeven als gestolen }) }) })

Zou wel een strakke actie zijn... scooter die gejat is door de wouten :rolleyes:

En daarnaast... zonder helm rijden is altijd dom he, zelfs als je helm gejat is. Zeker met 105, als je er dan afklettert... ben je dus gewoon dood denk ik :|

Greetz VorteX

Back