scooter in beslag

zelfbouw006

Well-Known Member
hallo ik ree gister op mijn aerox toen ikstaande werd gehoude doormeneer agent op de moter . op de nieuwe gigitale testbank gaf die 130 kmpu aan toen hadde se besloite om hem mee te nemen voor onderzoek . vrienden van mij sgegen dat ik mijn scooter niet meer terug krijg kan dat .?

Advertisement - register to remove this

ik hoop niet dta dit klopt :O:O
1 t/m 10 km/u - € 30,-
11 t/m 15 km/u - € 45,-
16 t/m 20 km/u - € 70,-
21 t/m 25 km/u - € 100,-
26 t/m 30 km/u - € 125,-
31 t/m 35 km/u - € 205,-
36 t/m 40 km/u - € 240,-
41 t/m 45 km/u - € 270,-
46 t/m 50 km/u - € 300,-
51 t/m 55 km/u - € 365,- + rijbewijs ingevorderd
56 t/m 60 km/u - € 420,- + rijbewijs ingevorderd
61 t/m 65 km/u - € 465,- + rijbewijs ingevorderd
66 t/m 69 km/u - € 520,- + rijbewijs ingevorderd
meer dan 69 km/u - Dagvaarding (scooter en rijbewijs in beslag)
dat kan ik niet betalen dus dna heb ik een groot probleem:(:(

mja , dat je het niet kan betalen interesseerd de Politie (of beter gezegd justitie) niet , jij neemt zelf het riscico om te hard te rijden en behoorlijk , je weet dus dat de wet zo is zoals het is , en nu ben je de lul , als je het balen vind is dat jammer maar dat had je dan moeten bedenken VOOR dat je de scooter opvoerde ;)

mja ,goed hier leer je hopelijk van , ik ben het ook niet 100% eens met de wet maar je moet het er nu eenmaal mee doen , en meestal na zoiets ben je wel wat voorzichtiger :p

volgens de wet moet je dus dat bedrag betalen wat er voor staat en je zult moeten voorkomen waarschijnlijk en kans op dat je je scooter niet (zomaar) weer krijgt. Verder is het zo dat als jij het niet kan betalen en je bent jonger dan 21 dan worden je ouders er voor verantwoordelijk gesteld en moeten deze de opgelegde boete betalen.

maargoed , er zijn ergere dingen in de wereld ;)

het enigste wat je kunt doen is gewoon afwachten wat de rechter/officier van justitie zegt..

je moet geluk hebben met diegene die je dossier afhandeld. Maar je zal wel een flinke duit mogen betalen. Een vriend van me reed op de rolletjes 89, had 3 keuzes: 1) 3000€ betalen en de kous was af, 2) 3 maand jeugdinstelling, 3) €800 boete + cursus veilig rijden. en als hij voor die cursus slaagde dan kreeg hij zen rijbewijs weer. Ik hoop voor jou dat je meer geluk hebt als Seth.

Grtz

je moet geluk hebben met diegene die je dossier afhandeld. Maar je zal wel een flinke duit mogen betalen. Een vriend van me reed op de rolletjes 89, had 3 keuzes: 1) 3000€ betalen en de kous was af, 2) 3 maand jeugdinstelling, 3) €800 boete + cursus veilig rijden. en als hij voor die cursus slaagde dan kreeg hij zen rijbewijs weer. Ik hoop voor jou dat je meer geluk hebt als Seth.

Grtz

dat is dus echt BS hé..

3000 euri.. dat kost je scoot nog niet eens...

Back