scooter hapert/stottert

Aerox.Ramon

Well-Known Member
ik heb een probleempje met me Aerox eerst had ik een electrischitiet probleem wat voglens mij opgelost is maar nu als ik ga rijden en boven de 60 kom hapert hij heel erg net of je steeds even gas loslaat en dan weer bnij geeft echt vervelend. heb de cab al helemaal schoongemaakt maar nog steeds het zelfde probleem

iemand een idee ?
 
Advertisement - register to remove this

Aerox.Ramon said:
Ik heb een probleempje met mijn Aerox, eerst had ik een elektrisch probleem wat volgens mij opgelost is. Maar nu als ik ga rijden en boven de 60 km/u kom hapert hij heel erg, net of je steeds even gas loslaat en dan weer bij neemt, echt vervelend. Ik heb de carburateur al helemaal schoongemaakt maar nog steeds heb ik het zelfde probleem.

Iemand een idee ?

Oke, nog zo'n topic.

Ik heb even je grammatica aangepast, ik ben er ook geen ster in, maar het is allicht wat leesbaarder.

Voor de rest, gebruik de Search even, hele handige tool!
 
Stinkvinger said:
Oke, nog zo'n topic.

Ik heb even je grammatica aangepast, ik ben er ook geen ster in, maar het is allicht wat leesbaarder.

Voor de rest, gebruik de Search even, hele handige tool!

stfu:L , je bent toch geen Moderator, waarom kom je dan iedereen hier verbeteren, als je neits heb toe te voegen hou dan gewoon je mond:)


OT: kijk indd eens naar je bougie\ kabel, miss licht het wel aan je ontsteking, wat voor electrisch probleem had je precies? miss kunnen we je dan wat verder helpen:)
 
TommiiY said:
stfu:L , je bent toch geen Moderator, waarom kom je dan iedereen hier verbeteren, als je neits heb toe te voegen hou dan gewoon je mond:)


OT: kijk indd eens naar je bougie\ kabel, miss licht het wel aan je ontsteking, wat voor electrisch probleem had je precies? miss kunnen we je dan wat verder helpen:)


eerst had ik mijn lexus achterlamp erin maar toen knalde telkens de zekering erdoor standaart lamp er weer in gedaan gene last meer ik heb er nu een nieuwe bougie in maar nog steeds een probleem als ik hem wil starten moet ik eerst 5-7 keer trappen normaal bij 1 keer start hij en als hij aan is lijkt het of hij heel opgevokt loopt en kan ik ook meteen redelijk hard optrekken wat hij normaal pas deed asl hij wat warmer is als ik hem stationair laat lopen valt hij uit en als ik voor stoplicht sta te wachten en dan optrek trekt hij stotterent op.

Iemand mss nu een idee ?
 
Back
Top