This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter Feurdag

Originally posted by Aerox R


jep, binnenkort met c16 en airsal t6 vlinderpoort(tuned)

dan was je niet snelste
area vlamde meer
alleen die slibkoppeling moest ie beter afstellen
en die gele firefox ging je ook zekerz niet voorbij
 
Originally posted by Tommie


Wat hadden ze verzonnen dan? :|

ten 1ste, beide sterkte, ik zag het op scootertuning staan,

ten 2de, na wat knip en plak werk, dit staat/stond er:

Twee scooterrijders zijn gisteravond zwaar gewond geraakt bij het Enschedese Arkestadion.

Een groep jongeren hadden van te voren een tocht georganiseerd via internet van Enschede naar Oldenzaal. Dit werd zonder vergunning gehouden net zoals vorig jaar, de tocht verliep goed met zo nu en dan toezicht van een motor agent.

Na de tocht verzamelde de groep jongeren zich bij het Enschedese Arkestadion daar gingen de meeste jongeren richting huis en de politie verliet ook de plek.

Een klein groepje ging nog illegaal racen. Een van de motoren viel uit, en daarna reedt een witte auto doelbewust in op een van de scooters aldus politiewoordvoerder K. Yilderim. Een andere scooterrijder die het opnam tegen de jongen schrok zo erg dat hij inreed op de toeschouwers.

De ene jongen waar de auto op inreed heeft een been breuk, een zware hersenschudding en aan aantal schaafwonden. De andere jongen die op de toeschouwers van de race inreed heeft vier breuken in zijn been, een gat in zijn longen én merg wat in zijn bloed is gekomen (dit kan fataal zijn als dit bij zijn hart of hersenen komt).

De politie heeft de bestuurder van de witte auto nog niet kunnen achterhalen.
 
Ik lees dit nu pas..
Heel veel sterkte iig maar er is bij mij natuurlijk weer een maar.

Tis echt TE dom om zonder helm te knallen en ook met een hoop "onbekende" mensen. Ik weet dat de verleiding vaak te groot is en ik doe het zelf ook, maar daarom vind ik dat er een gecontroleerde drag moet komen (of net als @ acht).
 
Originally posted by Martin Sanders


dan was je niet snelste
area vlamde meer
alleen die slibkoppeling moest ie beter afstellen
en die gele firefox ging je ook zekerz niet voorbij



hej....ik ben die jonge met die gele area....wie was jij dan ? welke scoot?
 
eh martin je hebt me niet zien rijden, ik moest 5 uur werken, heb het ongeluk enzo niet gezien (gelukkig maar)want was toen al weg.
 

En de reacties waren zeker allemaal zoiets als:
Net goed, hadden ze maar niet moeten opvoeren, alle scooterrijders rijden altijd ook zonder helm en altijd volgas blabla... |(

Bekrompen lui daar op fokzine... :|
 
mja nouja het is nu al van fokzine verwijderd.... en maar goed ook....
want er klopt niks van... en nu verder...

aerox r en daniel>>>> area 51, wissel ff msn uit ofzo....
 

Wel mee eens, je emrkt sowieso als je in een groep rijdt dat er euhm.. machogedrag? naar boven komt bij veel lui. Ik reed paar jaar terug vaak met stuk of wat lui beetje rond en een paar x is dr iemand onderuit geschoven en er zijn ook aardig wat bijna-ongelukken gebeurd. Je let dan gewoon niet goed op.

En de helm, sja... zoals Bert Visscher al zei: DE HELM! Naja, kan je dom over doen, maar helm is gewoon superbelangrijk...
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Vet kut man, veel sterkte...

Ik hoop inderdaad dat het in almelo niet tot dit soort taferelen komt

Greetz

Dit hoeft niet te gebeuren, het is tot nu toe overal goed gegaan... Nu gaat het een keer mis, en nu wordt het meteen gevreesd...

Wat de foto betreft; gruwlijk, helemaal als ik er ook een petje zie liggen :| Minder slimme actie, of was dat van degene die stil stond...
 

Klopt, maar wel kick

Nee, je hebt gelijk, was inderdaad een erg gevaarlijke situatie...
 
De media heeft alles weer anders gedraait en de politie liegt dat ze barsten, tis ook altijd hetzelfde!!! Morgen gaan we de politie, de krant en tv oost bellen, en een reterficatie eisen. (vast wel verkeerd gespeld maargoed) Alles wordt anders voor gedaan als hoe het werkelijk is gebeurd. Van politie was de hele dag nix te bekennen!!
 
nu zullen er zeker ook geen feurdagen meer gehouden mogen worden. is dat zo lord? want jullie wouden een wereldrecord zetten in de zomer na wat ik had begrepen.
 
je zult begrijpen dat we daar nog niet echt over hebben nagedacht of gepraat
Ik zelf denk wel dat we ooit wel weer een scooter feurdag gaan organiseren, maar dan wel met inschrijfing etc. (natuurlijk wel gratis) Maar dan weet je tenminste wat je kan verwachten enzo. Ligt er ook maar net aan hoe de politie reageert en de volgende keer willen we sowieso dat er gewoon continu 1 motor agent bij is, om orde te houden.
Wij gaan trouwens naar de gemeente om te praten over een echte dragstrip die moet worden aangelegd. Zo zullen er heel veel problemen opgelost worden, ook de bekende zondag-avond-rally. Ze moeten mensen (natuurlijk vooral jongeren) gewoon een plek geven waar ze kunnen crossen. Dan heeft niemand meer last van ze.
 
een vaste sjees plek kan je in elk geval vergeten...............
Ik wou ook meeting organiseren, maar voor 1 dag een stukkie weg op een industrieterein afsluiten kreeg ik al niet voor elkaar.............