This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter Feurdag

Beterschap voor Gijs en zijn neef.

Ik vind het alleen een beetje triest om gelijk te gaan zeiken wie zijn schuld het was. Ik denk dat dat nou niet zoveel uitmaakt, daar heeft gijs niets aan, het belangrijkste is dat die beter wordt.

Doet me denken aan een ongeluk waar ik in betrokken was. Er was een gast met een RS die bijna tegen me aan reed en hij vloog over de kop en moest worden opgehaald door de ambulance. Het was niet zijn eigen brommer, maar hij had de eigenaar gebeld. De eigenaar kwam aan met nog wat vrienden, al die gasten rennen gelijk naar de ambulance die een stuk verder stond, behalve de eigenaar, die rende gelijk naar zijn brommer, die brommer was blijkbaar belangrijker dan die maat van hem.

Tuurlijk is het wel belangrijk om zoiets te voorkomen, maar om nou te gaan zeiken wie zijn schuld het is vind ik zelf erg triest.

Maar dit is mijn mening
 
Originally posted by StyliZ


Dit is nog het ergste :\

"Volgens politiewoordvoerder K. Yilderim staat vast dat de dader doelbewust op de crossende scooters is ingereden. ‘Een witte auto, die er meteen vandoor ging.’ De Enschedese politie heeft auto en automobilist nog niet achterhaald."

Wat dacht je daar van dan?

En het klinkt misschien afgezaagd, maar sterkte voor gijs, z'n neefje, en alle betrokkenen.
 
Als jij bewust op zo'n groep inrijd ga je echt niet stoppen hoor, dan maak je dat je weg komt lijkt me. Iig het is allemaal zwaar klote wat er gebeurd is. Ik vraag me nu dus af, hoe gaat de Meeting in Almelo verlopen? Wel draggen tegen elkaar enz want dat is idd wat Arne zegt het koelste wat er is.

Verder, de bestuurder van die pug205 is gewoon gestoord. Zoiets komt iig niet in mijn hoofd op om dat te doen. Mja je hebt er altijd gekken bij zitten.

Nogmaals, sterkte Gijs en neef...
 
das echt zwaar kloten!! Veeel sterkte gijs en neef,

Afgelopen keer in vakenswaard was ook hardstikke link.. Smalle weg, allemaal bomen aan bijde kanten en de helft van de weg was bedekt met mensen.. andere helft reden af en toe oto's en daar wilden mensen dan tussen gaan draggen... was ook super link..
 
Zoals ik al zei in Almelo kan natuurlijk wel gedragged worden als het VERSTANDIG gebeurt. Dus met afgesloten stuk weg waar het liefst nog dranghekken langs staan of afzetten met lint of zo.. Dit is natuurlijk een heel andere situatie dan die waar het ongeluk gebeurde!
 
jammer/kut dat dat ongeluk is gebeurd, maar ik denk dat dat gewoon het risico is, en we nu niet moeten gaan zeuren over de sprints in Almelo, iedereen kent de consequenties, hoe kut het ook is als je het meemaakt......

p.s. Had Gijs wel een helm op? want ik hoorde van zo´n mannetje op de chat dat hij zonder helm reed...:?
 

zoals ik nou al vaker heb gezegd ik ben in almelo geweest enm de weg die martin me daar heeft aangewezen is echt perfect aan beide kanten zat ruimte voor dranghekken en evt. iets van strobalen ofzo.
Ook dat papier van 'eigen risico' moet er zeker komen zo krijgen we gen gezeik en laat iedereen na zoiets wijs genoeg zijn geworden en alleen met een scooter die goede remmen heeft dit doen.!!!!!!!
Heb je ze niet weet dan wanneer je moet remmen
 
Originally posted by razma


Hij had z'n helm niet bij nee...

tja, hoe kut ik het ook vind, het is en blijft natuurlijk niet erg verstanding om zonder te rijden......zeker met die snelheden (100km/u)..ik denk dattie van geluk mag spreken dattie nog leeft....
 
Hopen dat hij geen hersen letsel ofzo er nou aan over houdt want het gaat echt wel hard zoiets en je hoofd is ook niet gebouwd oip dit soort klappen
 
Idd, een maat van me werd met 40km/h geschept, mocht ook van geluk spreken dat ie ze helm ophad. Ondanks dat ie maar 40 reed. Hij was 3 keer met ze kop op de grond gestuiterd. Dus Gijs heeft heel veel mazzel denk ik....
 
tja, hoe kut ik het ook vind, het is en blijft natuurlijk niet erg verstanding om zonder te rijden......zeker met die snelheden (100km/u)..ik denk dattie van geluk mag spreken dattie nog leeft
iedereen reed er bijna zonder helm. het ging erg hard. en hoop dat ze er allebei goed boven op komen
 

Ik ben verantwoordelijk voor feurn.isfunky.com:
2 weken geleden heeft er 2 dagen lang op de site gestaan dat er evt optrek wedstrijdjes konden worden gehouden. Dit hebben ongeveer 30 bezoekers kunnen lezen, want er was toen nog niet bekend voor de rest van scooterend nerderland dat er een nieuwe Scooter Feurdag zou worden gehouden. Alleen wat vrienden van ons wisten het. Dit hebben wij express toen al van de site weg gehaald, omdat ons dit toch niet verstandig leek.
op het formulier dat iedereen aan het begin kreeg was ook duidelijk vermeld dat het geen wedstrijd was en dat het ging om het rijden in 1 grote groep door twente.
HET IS DUS ABSOLUUT NIET WAAR DAT WE DIT NA HET ONGELUK HEBBEN WEG GEHAALD!!!!
 
je hebt wel gelijk dat er stond dat het geen wedstrijd was, maar dat van die optrek wedstrijdjes stond er nog op toen je hier op het forum al reclame voor de site had gemaakt. duz denk dat wel meerdere dat gelezen hebben. Maar hoe gaat het nu met gijs en kameraad? weet iemand dit?