Dat is iets wat ik niet goed begrijp.een vraag misschien heel dom hoor er zit geen uitlaat pakking op en hij lekt daar heel erg
Dit is slecht te voorspellen en kan 2 kanten opgaan, maar alleen al voor het bovenstaande feit zou ik toch je scooter stiller maken door die pakking van 4 Euro te plaatsen.als ik er een pakking tussen stop heeft dit ook nog effect op de top snelheid?
update ik heb de pakking er tussen gezet en er voor gezorgt dat hij lucht dicht is nu gaat hij alleen 75 kmpu. hoe kan het zijn dat ik op yt en instagram jongens zie met 70cc build met alles er op en eraan maar die gaan maar 60 max en mijne alles stnd bahelve vario en uitlaat gaat 75Dat is iets wat ik niet goed begrijp.
Je bent bang dat je aangehouden wordt omdat je brommer te snel rijdt, aan de andere kant trek je wel de aandacht van de politie naar je toe door met een lawaaierige uitlaat te rijden !
Dit is slecht te voorspellen en kan 2 kanten opgaan, maar alleen al voor het bovenstaande feit zou ik toch je scooter stiller maken door die pakking van 4 Euro te plaatsen.
Dat zijn beginnersfouten van beginnende sleutelaars die denken dat '' een 70cc'' met een 21 mm en powerfilter het maximale uit een Peug vert blok te halen valt. Dat is geen wijsheid dat zijn gewoon fouten die iedereen moet leren.update ik heb de pakking er tussen gezet en er voor gezorgt dat hij lucht dicht is nu gaat hij alleen 75 kmpu. hoe kan het zijn dat ik op yt en instagram jongens zie met 70cc build met alles er op en eraan maar die gaan maar 60 max en mijne alles stnd bahelve vario en uitlaat gaat 75
heeft dit met vertanding te maken of hoe krijgen hun het voor elkaar ?
Bij mij zat er een ring tussen maar ik heb hem gekocht op marktplaats voor 400 met 23.000km er op dus waarschijnlijk heeft hij hem al eens vervangen ik had de ring er in maar toen maakte hij teveel toeren dus vandaar probeer ik het zonder ring op te lossen maar dat lijkt lastiger dan gedacht mischien maar een prop in de uitlaat dan of niet tegen de max van de vario ring rijden er is weinig politie in de buurt maar ik heb al een paar keer gehad dat ik met geluk er onder uit ben gekomen en wil eigelijk niet over mijn schouder hoeven kijken de heletijd. Dus dan maar de vario ring er weer in toch bedankt voor de hulp.Dat zijn beginnersfouten van beginnende sleutelaars die denken dat '' een 70cc'' met een 21 mm en powerfilter het maximale uit een Peug vert blok te halen valt. Dat is geen wijsheid dat zijn gewoon fouten die iedereen moet leren.
De standaard variateur van een Peug vert blok heeft geen varioring trouwens maar een vario deksel achter op,
als je daar 1 ringetje tussen alle 3 de ophanging van dat vario deksel dan gaat er iets van de begrenzing af qua snelheid,
dat zal je zelf moeten testen of dat met 1 of 2 ringetjes moet. De optrek blijft hetzelfde enkel de variateur kan niet meer geheel open.
nog even een vraagje als u het niet erg vind als ik hier nou snor vertanding in zet van bijv een oude viva city zou hij sneller optrekken en een minder hoge top hebben toch ?? zou dit de snelheid omlaag halen en met hoeveel ongeveer als hij ongeveer 55/60 gaat durf ik het wel aan maar 74 is best een dure boeteDat zijn beginnersfouten van beginnende sleutelaars die denken dat '' een 70cc'' met een 21 mm en powerfilter het maximale uit een Peug vert blok te halen valt. Dat is geen wijsheid dat zijn gewoon fouten die iedereen moet leren.
De standaard variateur van een Peug vert blok heeft geen varioring trouwens maar een vario deksel achter op,
als je daar 1 ringetje tussen alle 3 de ophanging van dat vario deksel dan gaat er iets van de begrenzing af qua snelheid,
dat zal je zelf moeten testen of dat met 1 of 2 ringetjes moet. De optrek blijft hetzelfde enkel de variateur kan niet meer geheel open.