L Luca.. New Member 31 January 2024 #1 Hallo ik heb een 50cc type 3 en wou hem een harder geluid laten maken door een powerfilter erop te instaleren nu heb ik dat maar start die niet of heel moeilijk met remmenreiniger ook heb ik de sproeier al veranderd heeft iemand tips voor mij
Hallo ik heb een 50cc type 3 en wou hem een harder geluid laten maken door een powerfilter erop te instaleren nu heb ik dat maar start die niet of heel moeilijk met remmenreiniger ook heb ik de sproeier al veranderd heeft iemand tips voor mij
DutchTerroriser Well-Known Member 31 January 2024 #3 Sproeier 2-4 maten groter en dan zou ie het moeten doen, misschien klemt t filter niet goed op de carb? Anders gewoon origineel filter erop houden. Upvote 0 Downvote
Sproeier 2-4 maten groter en dan zou ie het moeten doen, misschien klemt t filter niet goed op de carb? Anders gewoon origineel filter erop houden.
Sparky Well-Known Member 31 January 2024 #4 Heel slim om je brommer meer herrie te laten maken. De buren en de politie zal er blij mee zijn. Zorg maar dat de scooter niet boven de wok-grens rijdt anders heb je, buiten het slechte starten, er binnen no time een probleempje bij. Last edited: 31 January 2024 Upvote 0 Downvote
Heel slim om je brommer meer herrie te laten maken. De buren en de politie zal er blij mee zijn. Zorg maar dat de scooter niet boven de wok-grens rijdt anders heb je, buiten het slechte starten, er binnen no time een probleempje bij.
Brute-Force Black Bullet. 2.0 31 January 2024 #5 DutchTerroriser said: Sproeier 2-4 maten groter en dan zou ie het moeten doen, misschien klemt t filter niet goed op de carb? Anders gewoon origineel filter erop houden. Click to expand... 50 CC (STD) met Power filter gaat niet goed werken man ... Upvote 0 Downvote
DutchTerroriser said: Sproeier 2-4 maten groter en dan zou ie het moeten doen, misschien klemt t filter niet goed op de carb? Anders gewoon origineel filter erop houden. Click to expand... 50 CC (STD) met Power filter gaat niet goed werken man ...