W wilhelmsson Well-Known Member 13 January 2004 #25 nr 5 is de beste vind ik nog steeds te zien dat aerox is en meest naturelle8P
jelmer :: St0er :: 13 January 2004 #26 nr 2 gestemd.. ik ben een van de weinige die inziet hoe tov die is denks?
A AeroxStyle Well-Known Member 13 January 2004 #28 5 vind ik echt onwijs gaaf, daar gaat mijn vote naartoe
Volty beemwee 13 January 2004 #29 nummer 7 Gewoon lekker origineel & netjes afgewerkt (wat ik van sommige originele niet kan zeggen)
SpaZ SPAM :) 13 January 2004 #32 ik ga strax pas stemmen ik ben eerst nog ff bezig met contest 2 er zitten wel goede tussen.. word nog moeilijk kiezen
ik ga strax pas stemmen ik ben eerst nog ff bezig met contest 2 er zitten wel goede tussen.. word nog moeilijk kiezen
Just.in Vr0em VroeM 13 January 2004 #34 Nummer 5 roeleerd de boel, duidelijk, strax, clean en simpel maar toch mooi en goed afgewerkt
Athenaracing DVS 13 January 2004 #35 Ik stemde ook nummer 5 want het moet wel realistisch blijven vind ik en die is het mooist afgewerkt en leuke kleuren combo:!
Ik stemde ook nummer 5 want het moet wel realistisch blijven vind ik en die is het mooist afgewerkt en leuke kleuren combo:!
speedfreakz Well-Known Member 13 January 2004 #38 het gaat redelijk gelijk op.. t blijft spannend K ben ook maar ff met numero dos aan de gang gegaan