Baasje! voorheen foxrider:P 2 July 2004 #22 jpee said: enne wat vinden jullie van 3? Click to expand... leuk, enkel had mooier afgewerkt moet worden, dan was die helemaal leuk. bijvoorbeeld stickers wat beter doen, en de achterkant heeft kleurverschil
jpee said: enne wat vinden jullie van 3? Click to expand... leuk, enkel had mooier afgewerkt moet worden, dan was die helemaal leuk. bijvoorbeeld stickers wat beter doen, en de achterkant heeft kleurverschil
Baasje! voorheen foxrider:P 2 July 2004 #24 jpee said: dat kleurenverschil hoort zo Click to expand... nee, er zit tog soort exta kont aan, die heeft andere kleur als de rood/blauw ervoor maar ik vind hem mooi hoor, leuk bedacht, die van mij is niet eens doorgekomen :L
jpee said: dat kleurenverschil hoort zo Click to expand... nee, er zit tog soort exta kont aan, die heeft andere kleur als de rood/blauw ervoor maar ik vind hem mooi hoor, leuk bedacht, die van mij is niet eens doorgekomen :L
InsaneMalebrain #Lennard 2 July 2004 #25 Haha... er zitten er een paar tussen waarvan je niet snapt dat er voor word gestemd (no offence), en toch krijgen ze nog redelijk wat stemmen Kijk bijvoorbeeld naar 17, die zit 'een beetje' krom in elkaar en toch nog 6 stemmen 8P
Haha... er zitten er een paar tussen waarvan je niet snapt dat er voor word gestemd (no offence), en toch krijgen ze nog redelijk wat stemmen Kijk bijvoorbeeld naar 17, die zit 'een beetje' krom in elkaar en toch nog 6 stemmen 8P
Ztevan EvO 50 Rox 2 July 2004 #26 tjah, kan gebeuren he , maar nummer 19 staat nu op nummer 1? vage sjit, mja nummer 18 vind ik duidelijk het mooist
tjah, kan gebeuren he , maar nummer 19 staat nu op nummer 1? vage sjit, mja nummer 18 vind ik duidelijk het mooist
Baasje! voorheen foxrider:P 2 July 2004 #27 InsaneMalebrain said: Haha... er zitten er een paar tussen waarvan je niet snapt dat er voor word gestemd (no offence), en toch krijgen ze nog redelijk wat stemmen Kijk bijvoorbeeld naar 17, die zit 'een beetje' krom in elkaar en toch nog 6 stemmen 8P Click to expand... hm, bij die is het wel duidelijk ja, maar nummer 18 zit dat ook niet helemaal dat je zegt recht :henko:
InsaneMalebrain said: Haha... er zitten er een paar tussen waarvan je niet snapt dat er voor word gestemd (no offence), en toch krijgen ze nog redelijk wat stemmen Kijk bijvoorbeeld naar 17, die zit 'een beetje' krom in elkaar en toch nog 6 stemmen 8P Click to expand... hm, bij die is het wel duidelijk ja, maar nummer 18 zit dat ook niet helemaal dat je zegt recht :henko:
Buubdaman check: www.bitterlemon.nl 2 July 2004 #28 nok es joh , tis geen topic om elkaar af te zeiken
jpee [Yellow Aerox 2004] 2 July 2004 #29 tis tog geen afzeike, aan al die kritiek heb je wel wat!! weet je wat je de volgende keer beter moet doen!!
tis tog geen afzeike, aan al die kritiek heb je wel wat!! weet je wat je de volgende keer beter moet doen!!
Buubdaman check: www.bitterlemon.nl 3 July 2004 #30 kvind nr 1 trouwens wel heel vet, beetje german streetfighter look kontje...
Mini-g YEAHH 3 July 2004 #31 Razma check pm.. ben nog steeds benieuwd waarom mijn inzending niet door is? Lees vast wel weer iets over het hoofd..
Razma check pm.. ben nog steeds benieuwd waarom mijn inzending niet door is? Lees vast wel weer iets over het hoofd..
Slome Honda Dealer 4 July 2004 #32 Ik stem op 19, rede: Combo geinspireerd door Kawasaki MOTOCROSS team, en dat motocross (doe ik zelf ook) geeft voor mij de doorslag. verder vind ik het gewoon de mooiste
Ik stem op 19, rede: Combo geinspireerd door Kawasaki MOTOCROSS team, en dat motocross (doe ik zelf ook) geeft voor mij de doorslag. verder vind ik het gewoon de mooiste
InsaneMalebrain #Lennard 4 July 2004 #33 Mini-g said: Razma check pm.. ben nog steeds benieuwd waarom mijn inzending niet door is? Lees vast wel weer iets over het hoofd.. Click to expand... Waarschijnlijk omdat er maar 25 inzendingen in de poll kunnen
Mini-g said: Razma check pm.. ben nog steeds benieuwd waarom mijn inzending niet door is? Lees vast wel weer iets over het hoofd.. Click to expand... Waarschijnlijk omdat er maar 25 inzendingen in de poll kunnen
Mini-g YEAHH 4 July 2004 #35 Ja wat is dat nou voor neppe troep.. wie kiest dan welke er door mogen..
Buubdaman check: www.bitterlemon.nl 4 July 2004 #36 mja maakt niet uit, maar als diegene em niet bij de beste 25 vind zitten, maak je vast geen kans om te winnen, dus boeiend...
mja maakt niet uit, maar als diegene em niet bij de beste 25 vind zitten, maak je vast geen kans om te winnen, dus boeiend...