Scoot wil niet meer aan?

ables

Well-Known Member
Op een koude wintermiddag besloot een oud vrouwtje mij van mijn scooter af te rijden. Uitlaat brak daardoor af en nam een stukje uitlaatpoort mee. Nou dat was dus niet zo heel mooi. Toen besloot ik om er een dr50 op te zetten.

Samen met mijn pappie derop gezet en het liep weer. Ook gelijk mijn yasuni z erop gezet omdat de bidalot s2 krom was. De eerste dag zon 120 km mee gereden. Toen ik hem de volgende ochtend wilde starten deed hij al moeilijk. Maar na een aantal keer kicken ging hij toch aan. Toen ik eenmaal in de stad weer terug wilde rijden ging hij weer gewoon goed aan waarna ik hem even warm liet draaien en er rustig mee wegreed. Maar na zon 200 meter stopte hij er mee.

Het laatste wat hij deed was een droog 'toek' geluid en viel terug in toeren :'( . Nu heb ik dus alles nagekeken maar ik kom er niet uit wat het nou geweest kan zijn. Cilinderwand ziet er nog goed uit, zuigerveren zitten nog goed, hij vonkt nog, krijgt benzine. Maar hij wil gewoon niet meer aan :X .

Wie helpt mij?
 
Advertisement - register to remove this

Koppakking was nog goed naar mijn mening. Carb had ik nog niet opnieuw afgesteld.
Hij stond al rijk met bidalot s2 en nu rijd ik met een Z, veel laagtoeriger dus. Heeft de dr50 zoveel meer benzine nodig dan?

Morgen haal ik cilinder der maar weer helemaal af en doe overal even nieuwe pakkingen tussen.
 
denk eerlijk gezegd niet dat het aan de carb afstelling ligt,dan zou ie toch niet mogen uitvallen,en qau sproeier denk ik dat je met een DR50 niet groter moet gaan als met een std cil,iig check je bougie en je weet het!!! mzzls
 
Om even een subtiel kickje te geven. Hij wil nog steeds niet :(.
Waar kan het aan liggen? Zuigerveren en koppakking maar vervangen?

En dat droge toek geluid, iemand enig id? Hij heeft nog wel compressie, maar het voelt gewoon anders dan voorheen bij het kicken.
 
Back
Top