Scoot valt uit na 1km

I

Intercooler

Guest
Hey mensen,

Me scooter rijd perfect en doet het super, alleen als ik ong 1km rijd dan valt hij standaard uit! Altijd.

Heb search al gebruikt maar dan tik ik in valt uit, en dan zoekt hij niet op uit omdat het maar een 3 letter woord is. Schiet niet op dus.

Iemand die weet wat dit is? Afstelling cab neem ik aan? :)
 
Advertisement - register to remove this

In 1x, alsof ik contact omdraai. Dan gaat ie gewoon steeds langzamer in toeren totdat ik uiteindelijk stil sta. Het wil soms helpen als ik even shoke, dan pakt hij hem soms weer op.

Bougiekleur is goed. Het is een Aprilia area51 met minarelli horizontaal blok met sproeier 82.

Scooter is alleen ontgrenst en heeft een tecnigas silent sport uitlaat.

Ik zou zeggen ga nog hoger in sproeier, maar ik zit al op de 82 voor alleen een ontgrensde scooter. Is dat niet wat hoog?
 
dan zet het metaal uit word de scheur groter
en het magnetisch veld valt weg en de scooter valt uit
en als het koud is doet ie het weer

mja , is het wel een piaggio dan? :*

ik zou dan eerder denken aan de bobine oid


maar die gaan eigenlijk nooit stuk @ minarelli , bij area is de benzinetoevoer vrij gevoelig , dus daar zou ik eerst gaan zoeken.

mja , voor het zelfde geld is gewoon je zuiger stuk oid..
 
Maar zal hij het dan 1km volhouden en dan weer mee kappen iedere keer? :p lijkt me toch stug. Lijkt me eerder dat wanneer de benzine slang en vlotterbakje leeg zijn hij er mee kapt:!
 
Sorry voor het niet melden, maar als hij is uitgevallen moet ik ongeveer 30x kicken en dan rijd hij weer. Hij hoeft niet eerst koud te worden. Ik zit ook aan de vacuumslang te denken, alleen dat is een heel speciaal systeem met area. Er zit een nippel op me blok, ligt achter me startmotor. Aerox enzo hebben die helemaal niet. Echt vaag. Volgens mij regelt die me vacuum. Die slang is iig wel een beetje gehavend ja. Zal zo ff langs brommerboer rijden en nieuwe slang halen. Heb ook ergens gelezend dat een area een apparte vacuum pomp heeft omdat me tank lager ligt dan me caburateur? Weet niet helemaal of dat verhaal klopt. Zal google er nog even op naslaan. :)
 
Kan ook, zou het kunnen dat die zijn werk niet goed doet?Moet wel zeggen dat hij na die ene x uitvallen nergens meer last van heeft en ik gewoon onbeperkt kan rijden. Als ik 2km volgas blijf rijden dan gaat ie weer haperen en wil me choke soms uitkomst bieden.
 
Zal eerst eens checken of het niet aan me vacuumslang ligt. Maar ik moet dan die slang hebben met dat nippel op me blok? Want kan me niet herinneren dat me cab zo'n aansluiting heeft, alhoewel het is gewoon een dell ortho 12mm
 
Back
Top