This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scoot stuk

Rikkademous

Status Reïntegreerd
hallo ik had een vraag voor de gene die het weten :

ik reed op me scoot ging de bocht door en gaf weer gas om me weg te vervolgen hij kreeg geen gas meer en viel vervolgens uit hij wilt nu niet meer starten.. + choke ook niet en kicken heeft ook geen zin, k heb me vario al bekeken alles goed bougie schoon gemaakt en ff gkeken of ie vonkte ook goed ..hij kreeg ook benzine sproeier ook schoon gemaakt ook niks weet iemand nu wat t kan wezen???

bij voorbaat dank
rik

misschien een heel klein vuiltje in het gaatje van het pinnetje die je toevoer van je vlotterbak dichtduwd alssie vol is, dan loopt 'ie over en rijd ook niet meer...

is maar een optie:?

succes

Ik had toen 1 druppeltje roestwater in de carb. en ging nooit meer aan, de hele carb. schoongemaakt en alle gaatjes door geblazen en hij doet het weer -:-

nou t was allemaal fraai schoon sproeier enzwo duss maar ik ga straks even kijken of de benzine wel naar me cilinder toe stroomt

Kijk ff of er nix los is geschoten bij bijvoorbeeld je spruitstuk. Mijn 1e reactie zou zijn: een warmloper. Maar als je zeker weet dat dat het nie is zou het kunnen dat je ergens valse lucht trekt.

met std cilinder lijkt me dat onwaarschijnlijk (warmloper)

check eens
-keerringen
-nieuwe(!) bougie
-onsteking
-membraan en klepjes
-cilinder + zuiger

Originally posted by Casper
met std cilinder lijkt me dat onwaarschijnlijk (warmloper)

check eens
-keerringen
-nieuwe(!) bougie
-onsteking
-membraan en klepjes
-cilinder + zuiger

ik gaat het de komende week allemaal checken met Martijn
bedankt voor je advies

Originally posted by mhr4ever
Kijk ff of er nix los is geschoten bij bijvoorbeeld je spruitstuk. Mijn 1e reactie zou zijn: een warmloper. Maar als je zeker weet dat dat het nie is zou het kunnen dat je ergens valse lucht trekt.

bekijk ik ook ff thnx voor je reactie

er is nog 1 ding wat me opviel ..in me filter zat een beetje waterig spul t leek een beetje op een olie kleurtje?? kan dit misschien wel het hele probleem wezen of maak het niet uit?