Scoot start niet ?!?

Nou ik heb net de massakabel aangelegd maar het mocht niet baten :(

Hij start dus nog niet.....waar kan het nu nog aan liggen? Ik ga denk ik zo ff de bobine vervangen, want ik vind dat ie wel een minimale vonk geeft.

Heb trouwens die massakabel aan de accu en aan het blok gemaakt, dat zit toch wel goed?

Originally posted by SNap
Nou ik heb net de massakabel aangelegd maar het mocht niet baten :(

Hij start dus nog niet.....waar kan het nu nog aan liggen? Ik ga denk ik zo ff de bobine vervangen, want ik vind dat ie wel een minimale vonk geeft.

Heb trouwens die massakabel aan de accu en aan het blok gemaakt, dat zit toch wel goed?

Wel aan je -pool vastgemaakt?

trouwens ff heel wat anders....hoe herken je een evo70 uitlaat? Ik zie nl heel veel verschillende, de een met evolution merk plaatje (mijn eigen) en die in de thread van speedy tjay (ofzo) die had geen evolution plaatje.....:?

explain plz????

Use search, is zelfs een topic aan gewijdt geloof ik.

Ennuh IK zou die bougie ook ff vervangen.

Nou scoot doet het nog niet :(

Volgens mij is die ontsteking toch niet goed :(
Maar hij vonkt wel gewoon....zet je toch aant denken....zal zo ff een nieuwe bougie proberen.

Verder nog tips?

Nou scoot doet het nog niet :(

Volgens mij is die ontsteking toch niet goed :(
Maar hij vonkt wel gewoon....zet je toch aant denken....zal zo ff een nieuwe bougie proberen.

Verder nog tips?

en hij heeft het gedaan...

hij heeft et ff gedaan jah....daarna heb ik hem gewoon uit gezet en toen wou ik hem weer starten en toen deed ie et dus niet meer....

ja ik heb het id dat de vonk wat zwak is....maar hoe kun je dat precies zien? Of meten ofzo.....

want om nou gelijk een nieuwe bobine te kopen misschien voor niets zou ook zonde zijn.

je kan echt niet ff aan de vonk zien dattie zwak is.
-maar probeer gewoon ff nieuw bougietje
-probeer eens met startspray te starten (of deo)
-misschien verzuiptie?

nieuwe bougie probeer ik morgen, maar ik heb al met verschillende geprobeerd dus ik denk niet dat dat het is.

Ik denk niet dat ie verzuipt want er zit al een vrij kleine sproeier in.

En ik probeer heb vaak te starten met een prop stof in het gat v/h luchtfilter... startspray heb ik niet....hoe kom ik daaraan?

Back