scoot start niet, vonkt wel krijgt ook benzine

cif on peugeot

PoliniSR
mijn sr stealth start niet..
ik heb nu een 17,5mm carb maar start dus niet.

hij krijgt wel benzine want bougie is nat,
en bougie vonkt wel..

maar hij pakt hem helemaal niet :mad:
ik dacht eerst dat het aan de sproeier lag dat die te groot is.
dus heb ik er een kleinere in gedaan.
maar nu doet die het nog niet,
en ook met de stnd 12mm carb doet die het niet meer met oude afstelling...

waar zou het aan kunnen liggen.
iemand ideeën?
 
Advertisement - register to remove this

misschien heb je wel lekke kop of voetpakking, keering der uit dan loopt die ook ni,
ik zou beginnen met : andere bougie, kijken of hij wel vaccuum zuigt door je carb eraf tehalen en dan je hand op je spruitstuk teleggen en tekicke, en dan zou ik toch maar eens me cilinder eraf halen en kijke hoe of wat.

doet hij het ineens ni meer of heeft die het al niet gedaan kan ook ngo een gat in je zuiger zijn ofzo gewoon ff kijke succes
 
TunedFox said:
Gaskabel niet te kort zodat nu de schuif al halverwege staat? Dan gaat ie ook nooit aan.
dat gaat nergens over, sommige scooters moet je zelfs met half of volgas starten. denk echt meer dat je het bij je cilinder in de buurt moet gaan zoeken hoor als jewel benzine en vonk krijgt
 
tupac_shakur121 said:
dat gaat nergens over, sommige scooters moet je zelfs met half of volgas starten. denk echt meer dat je het bij je cilinder in de buurt moet gaan zoeken hoor als jewel benzine en vonk krijgt

ja en zo kan je wel nog 100 van dat soort gekke theoriën bedenken....
 
tupac_shakur121 said:
misschien heb je wel lekke kop of voetpakking, keering der uit dan loopt die ook ni,
ik zou beginnen met : andere bougie, kijken of hij wel vaccuum zuigt door je carb eraf tehalen en dan je hand op je spruitstuk teleggen en tekicke, en dan zou ik toch maar eens me cilinder eraf halen en kijke hoe of wat.

doet hij het ineens ni meer of heeft die het al niet gedaan kan ook ngo een gat in je zuiger zijn ofzo gewoon ff kijke succes

hij doet het opeens niet..
maar hij heeft nog wel vaccuum..
ik heb al geprobeert met hand op de carb en hij zuigt wel :P

maar morgen breng ik hem weg,
ik kom overal te moeilijk bij en heb nog geen ervaring met mina hor.
 
tupac_shakur121 said:
dat gaat nergens over, sommige scooters moet je zelfs met half of volgas starten. denk echt meer dat je het bij je cilinder in de buurt moet gaan zoeken hoor als jewel benzine en vonk krijgt

Dat gaat nergens over. Mischien moet je je scooter even afstellen wanneer jij half gas moet geven om hem aan te krijgen.

Als mijn gasschuif halverwege staat dan kan hij net zoveel benzine krijgen en vonken maar hij start echt niet.
 
Ik heb 1 vraag misschien kan iemand mij helpen asjeblieft

Mijn scooter deed het in 1x starten kick en elc.. ik heb de rollen vervangen en toen starten en rustig wegrijden en na 20 meter verkoop hij ofzo en nu start hij niet meer .
Heb sproeier 62 schoon gemaakt en bougie gecheckt enzo , heb de oude rollen er ook weer terug in gezet maar nogsteeds start hij niet meer ..

Bougie geeft vonk en cabarateur krijgt benzine zover ik dat kan zien.

Het gaat hier om een vespa 2 takt s 2009 snor rijd 52km met sito plus uitlaat onbegrensd witte trekveren en zwarte drukveer en 7.5 g rollen erin ( ik heb dus gister 5.5g geprobeerd maar toen viel hij daarna uit .)
 
Back
Top