Scoot start niet meer - speedfight 2

Furious_tim

Well-Known Member
nou,, ik heb tijdje geleden me blok uit elkaar gehad,, maar niks eraan veranderd, paar dagen later weer in elkaar gezet, eerste dag heel veel gekickt deed niks het. dag erna 3 x kicken en hij deed het. De dag erna ook nog. En daarna wou ik op de straat ermee, gas hendel open getrokken en hij sloeg af. Ik weer gekicked, niks daar. Dag erna, hij startte weer, en weer na de gashendel opengetrokken te hebben, sloeg die af. En nu krijg ik hem niet meer gestart.

Bougie vonkt, carb is schoon, membraanklepjes zijn goed, nieuwe zuigerveren, heeft compressie, cilinder heeft geen krassen van binnen, nieuwe voet en kop pakkingen

Maar het lijkt alsof de cilinder geen benzine krijgt als ik kick, want als ik na vaak kicken de bougie eruit haal is die helemaal droog.
Wat kan het zijn???
 
Advertisement - register to remove this

valse lucht?

waarom heb je je blok uit elkaar gehaald ? en wat heb je eventueel nog veranderd?

kheb alle pakkingen bij de cillinder vervangen en die van de uitlaatpoort,, dan zou het bij het membraan moeten zijn of tussen het spruitstuk ende carb,, maar hoe kan ik dit controleren?

en gas geven bij kicken heb ik al geprobeerd,, deed niks,, nog steeds droge bougie..
 
en ik had niks aan het blok veranderd,, en ik had uhm uit elkaar gehaald,, om het blok te spuiten,, maar ik moest de scoot in elkaar zetten omdat alles op de hof lag,, en ik op vakantie ging,, ik heb de krukas en het vliegwiel er ook niet uit gehad,,
 
membraanpakkingen gewoon vervangen , beter even een dun laagje siliconenpakking (van bijv. loctite) op de pakkingen doen.

ook zit er tussen de carburateur een spacer met een o-ring , kijk even of je die niet op de kop hebt gemonteerd of dat er een o-ring stuk is oid.
 
membraanpakkingen gewoon vervangen , beter even een dun laagje siliconenpakking (van bijv. loctite) op de pakkingen doen.

ook zit er tussen de carburateur een spacer met een o-ring , kijk even of je die niet op de kop hebt gemonteerd of dat er een o-ring stuk is oid.

kzal die pakkingen gaan halen,, laat ut wel weten of het gewertk heeft
 
Back
Top