schijfrem op mina verti

lcstunt

Well-Known Member
Kben bezig met plannen voor op een minarelli vertikaal blok een schijfrem te steken maar daarvoor zou ik een houder voor de remblokken moeten frezen, zou iemand me hierbij meer info kunnen geven die dit al zou gemaakt hebben ofzo? Heel erg bedankt op voorhand :)
 
Advertisement - register to remove this

Kan je niet gewoon een dd blok kopen dan? en een "houder" voor je remblokken frezen? je bedoelt een remklauw? Die kan je niet zelf maken, die moet je toch echt kopen. Bovendien is het onbegonnen werk als je het mij vraagt.
 
phantomking said:
Kan je niet gewoon een dd blok kopen dan? en een "houder" voor je remblokken frezen? je bedoelt een remklauw? Die kan je niet zelf maken, die moet je toch echt kopen. Bovendien is het onbegonnen werk als je het mij vraagt.

nenee, ik ga heus geen remklauw zelf frezen 8P

maar ik moet gewoon een ophanging ervoor frezen, er hebben dit al veel mensen gedaan en ik ben ook van plan het te doen :)
 
Ow, zo'n ophanging is niet moeilijk te maken nee, dat valt best te doen. Maar voordat je het zaakje helemaal perfect enwerkend hebt, ben je wel een paar dagen verder. Remmen zijn belangrijk spul, dus weet wat je doet.
 
maar als je zoiets maakt zou ik zelf al met ideeen komen.
laat voorbeelden zien.

het is sowieso logisch als je het zelf gaat proberen te maken en dan hier vraagt of wij er aanpassingen aan zouden doen.

je houd iig je klauw en je velg erbij, dan kijk je hoever je ophaning moet zitten, en bedenk je een ontwerp.
laat je frezen , of die je zelf...en dan laten lassen
 
Back
Top