schade naar rollerbank

Hoi

Ik moest afgelopen donderdag op de rollerbank. Naja ik had 1,5 KW dus ik moest naar huis lopen. Omdat er zoveel politie rondreed. Ik wou dus gister weer gaan rijden, ik rij nog geen 300 meter kapt ie er mee en hij is ook met geen modelijkheid aan te krijgen. We vermoeden dat de koppaking lek is. Mijn vraag nu is: is de politie nu aansprakelijk voor de schade aan mijn scooter? De test is overigens wel geheel volgens de regels verlopen.

Tnx
 
Advertisement - register to remove this

Nee, jij hebt je scooter opgevoerd dus is de kans groter dat die kapot gaat. Ook is de schade niet tijdens de test gebeurd(en zelfs dan twijfel ik of je het vergoed zou kunnen krijgen)
 
dat lijkt me sterk... als jij neon in je scooter heb zitten en je word gepakt terwijl die aanstaat mogen ze hem tog ook niet met een hamer kapotslaan
 
Dat jouw scooter niet goed functioneerd is jouw probleem, hun kunnen er niet eerst aan sleutelen om te kunnen garanderen dat die de test overleeft. Als jij gewoon een std scooter hebt zal er niks gebeuren..

Je maakt wel een hele rare vergelijking btw.
 
Mja ze maken het niet expres kapot, maar het kan kapot lopen doordat hij in slechte staat verkeerd--> Wat dus jouw probleem is.

Maar bij jouw is die achteraf kapot gegaan dus al helemaal jouw probleem.
 
Back
Top