SBO weekend - Almere

Kenny

gepensioneerd
Almere gaat niet door vanwege een te groot financieël risico. als we een weekend krijgen net zoals het leystad weekend 2005 zijn we failliet. Gezien het weer dit jaar en de datum waar het op gepland is, is die kans meer dan 50/50. het risico op slecht weer is altijd aanwezig, maar dit jaar is het wel erg gesteld met het weer. ik had gehoopt dat de opkomst op de laatste wedstrijden wat zou oplopen, maar dit is niet het geval geweest. de sprints blijven gemiddeld net iets achter als waar ik op had gerekent ( 132 tegen de 150/160 die ik verwacht had ) we hebben de afgelopen 3 jaar nog geen potje kunnen opbouwen, om een tegenvaller als dit op te kunnen vangen. met de explosief gestegen onkosten van de sbo ( bv brandstofkosten ), de aflossing van de afgelopen 2 jaar en het niet doorgaan van 2 events, lopen we zelfs iets achter op schema. als almere in het water zou vallen hebben we meer dan 15.000 euro schuld en dat kunnen we nooit meer wegwerken. als ik alles nu stop zet kost het ons hooguit 500 euro. als ik het door laat gaan kost het ons minimaal 7 tot 8000 euro. in 2009 nieuwe kansen, nieuwe ronden dus. hij staat en heeft altijd onder OV gestaan en daardoor kan dan ook niemand er rechten aan ontlenen.
ik baal er wel van, maar ik wil niet dat het na 3 jaar hard weken om zeep gaat door dit.
een eendaags evenement ervan maken gaat niet meer, omdat er dan een nieuwe vergunning aangevraagd moet worden. dit duurt minimaal 6 weken en die tijd hebben we niet meer.
 
Advertisement - register to remove this

Echt zwaar balen dit....

Had volgens mij een abnormaal gek weekend geworden....

Maar ja... niet alles kan altijd mee zitten....

Hopelijk kan er volgend jaar wel wat geregeld worden:)
 
Had erg uitgekeken naar deze sprint, maar als hierdoor een kans is dat de SBO omvalt laat maar zitten dan, maken we volgend jaar wel goed.

Een weekend is altijd erg vet, dus hopelijk volgend jaar een her overweging waard. Nu hebben mensen wel meer tijd om iets nog vetters op te bouwen voor volgend jaar.
 
Had erg uitgekeken naar deze sprint, maar als hierdoor een kans is dat de SBO omvalt laat maar zitten dan, maken we volgend jaar wel goed.

Een weekend is altijd erg vet, dus hopelijk volgend jaar een her overweging waard. Nu hebben mensen wel meer tijd om iets nog vetters op te bouwen voor volgend jaar.

Ja gemeente Almere is alleen maar op geld uit :(

Binnen 2 weken bijna een compleet nieuw blok voor niets gebouwd :L8P
 
niet om te zeuren oid, integendeel zelfs, begrijp ik deze beslissing.

Maar kan er niet iets geregeld worden kwa sponsors, of hogere entree??

Ik denk toch wel dat je op dit weekend zeker zogoed als alle rijders kunt verwachten.
Heel jammer aangezien dit het enigste weekend was :(
 
niet om te zeuren oid, integendeel zelfs, begrijp ik deze beslissing.

Maar kan er niet iets geregeld worden kwa sponsors, of hogere entree??

Ik denk toch wel dat je op dit weekend zeker zogoed als alle rijders kunt verwachten.
Heel jammer aangezien dit het enigste weekend was :(


er stond OV dus het was nog niet zeker,


maar dus dit weekend word er gestreden om het kampioenschap !!!!!
 
Back
Top