SBO weekend - Almere

Als je al een 2 daagse vergunning hebt doe je de ene dag niks en de andere wel? Of zitten hier nog meer haken en ogen aan. Wel jammer maar natuurlijk te begrijpen een strop van 15000 euro wil niemand!!
 
idd 15 k is gewoon te veel.
daarom vind ik dat we dit besluit gewoon allemaal moet accepteren,
anders is er geen SBO meer volgend jaar.

Ik weet dat er voor sommige nadelen inzitten en dergelijke.
Kans op kampioenschappen, plannen voor te beunen, plannen voor een leuk weekend.

Maar zoals hierboven al gezegd word, liever volgend jaar nog SBO. dan geen sbo meer.
 
Doe je zelf :)

Jammer dat het niet doorgaat, mja aan de andere kant erg begrijpelijk!

Tuurlijk doen meerdere mensen denk ik.. :p

Was ook benieuwd naar andere mensen hun sprinter

die zouden mee gaan en die al zelf SBO rijden *D

Maar als SBO eronder aan zal gaan lijden moeten ze dat vooral niet doen

Vindt het wel een prestatie voor alle mensen

die er voor zorgen dat het lopend blijft :winner:

Hopelijk mischiend volgend jaar SBO O-)
 
Echt balen, keek stiekum al best wel erg uit naar almere...:'(Maarja begrijpelijk als je de risico's leest. Geeft wel weer meer motivatie om volgend jaar misschien nog 1x te knallen.
 
Daar ging me laatste kans om dit jaar nog een x vrij te sprinten :+

Maar erg begrijpelijk van de SBO crew.. Liever volgend jaar heel jaartje meedraaien dan!
Bedankt voor alle moeite! Tot eindhoven!
 
Het zou jammer zijn als we deze vorm van hobby/sport kwijt raken, daarom begrijpelijk om het te cancellen.Ik ben zelf al een paar jaartjes actief met sprinten , eerst vooral als monteur en het laatste anderhalf jaar ook weer als rijder, helaas te weinig tijd (i.v.m. andere race bezigheden) om een heel SBO seizoen mee te draaien maar de overige sprints ben ik altijd van de partij.

Om een lang verhaal kort te houden wil ik de SBO Crew een aanbod doen, of anders gezegd, om in ieder geval op een deel van de kosten die er zijn te besparen wil ik de productie van de flyers en posters op me nemen voor het seizoen 2009 (for free ).

Ik heb de laatste editie van Meppel ook de flyers en posters mogen verzorgen en heb begrepen dat men zeer tevreden was.

Kortom, mocht ik op deze manier een positieve bijdrage kunnen leveren doe ik dit met plezier , bij interesse of voor meer info graag even een pm van de organisatie.
 
ik had me ook verheugd op almere, omdat ik op eindhoven niet aanwezig kan wezen:(

veel respect voor de sbo crew en compliments voor de mooie sprints zonder jullie kan dit niet, dus super!

cu next year!
 
Het zou jammer zijn als we deze vorm van hobby/sport kwijt raken, daarom begrijpelijk om het te cancellen.Ik ben zelf al een paar jaartjes actief met sprinten , eerst vooral als monteur en het laatste anderhalf jaar ook weer als rijder, helaas te weinig tijd (i.v.m. andere race bezigheden) om een heel SBO seizoen mee te draaien maar de overige sprints ben ik altijd van de partij.

Om een lang verhaal kort te houden wil ik de SBO Crew een aanbod doen, of anders gezegd, om in ieder geval op een deel van de kosten die er zijn te besparen wil ik de productie van de flyers en posters op me nemen voor het seizoen 2009 (for free ).

Ik heb de laatste editie van Meppel ook de flyers en posters mogen verzorgen en heb begrepen dat men zeer tevreden was.

Kortom, mocht ik op deze manier een positieve bijdrage kunnen leveren doe ik dit met plezier , bij interesse of voor meer info graag even een pm van de organisatie.

Dit is wel super! Hoop dat Kenny of Inne zo snel mogelijk een pm stuurt naar je, top aanbod!
 
Dat is wel heel jammer, was nl de bedoeling dat ik dan eindelijk in gelakte kappen zou verschijnen op Almere, maarja helaas, dan toch maar nog een jaartje knallen :p
 
Back
Top