This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprints 08 - Slap SBO geouwehoer # 20

Status
Not open for further replies.
Ook aan de veiligheid word gedacht volgend seizoen Mijn oude helm was nu alweer 9 jaar oud en dat kan natuurlijk echt niet... Jasper zijn helm was ook niet meer echt geweldig...

Net onderstaande 2 helmpjes besteld Carbon voor mij en de matzwarte voor Jasper,



 
Omdat ik graag een carbonne wil en Jasper niet zoveel geld wil uitgeven en dus de iets goedkopere versie neemt

Helmen zijn verder wel precies hetzelfde.
 
Omdat ik graag een carbonne wil en Jasper niet zoveel geld wil uitgeven en dus de iets goedkopere versie neemt

Helmen zijn verder wel precies hetzelfde.

Oke ja ik wist niet dat er een prijsverschil in zat. Ik dacht zelf eerder zoiets van: we willen wel alles ongeveer hetzelfde maar toch iets anders. Aangezien de zipjes ook niet helemaal hetzelfde zijn
 
Ik ga gewoon met dezelfde helm rijden als afgelopen seizoen, alleen dan wel weer een nieuwe 8P

Ik vind een carbon helm niet zo eerlijk gezegd, die matzwarte is wel cool! Carbon helm is wel gemaakt met keper weefsel zo te zien..
 
Ik ga gewoon met dezelfde helm rijden als afgelopen seizoen, alleen dan wel weer een nieuwe 8P

Ik vind een carbon helm niet zo eerlijk gezegd, die matzwarte is wel cool! Carbon helm is wel gemaakt met keper weefsel zo te zien..

laat je kennis maar weer een beetje doorschemeren kees
 
Status
Not open for further replies.