This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO sprints 08 - Kloosterzande - 6 juli

Haha, heb eigelijk wel heerlijk geslapen :W

Lekker belangrijk ook nu mooi met eva aan het msnen :X

haha, jij bent echt helemaal 8P zaterdagavond was echt te gruwelijk, marco die voor teveel geld botsautomuntjes koopt, pikhoofd die een biertje teveel ophad, en natuurlijk het keihard hakken. Ohja Loek die heeft ze ook niet allemaal op een rijtje, prachtig dat haagse accent met z'n verhalen over de molenwijk oid.
 


Loek dacht ook dat jeffrey die ''feahr'' niet meer in die carterkap kreeg8P

 

Ben erg benieuwd, want ze zien er wel erg vers uit met die voorvorkies. Succes met klaar maken voor Hengelo.
 
Ja jongens, wist niet meer of ik al op accept had gedouwt, zit ondertussen filmpje te kijken die best te doen is.
 
Ik vond het gisteren een zeer geslaagde meeting
goed georganiseerd en lekker rustig, iedereen kon lekker doorrijden

me zip liep met de run slechter:X in de finale leek het wel alsof er een grasmaaier aanging:X

maar gelukkig heeft hij het overleeft en is me Zip als 5de geeindigt, waar ik wel blij mee ben
voor meeting Hengelo zou dat allemaal weer verholpen zijn, dus hoop op wat betere tijden

verder wil ik Kenny nog bedanken dat me moeder Kiss Miss mocht zijn, ze vond het helemaal geweldig

me foto's staan op: http://www.scooterbase.net/events/35/SBO+sprint+Kloosterzande/

als er mensen zijn die hun foto(s) in origineel formaat willen, stuur ff een pm

tot Hengelo allemaal:*

btw: heb ook een aantal filmpjes gemaakt, die upload ik later op youtube
 
Last edited:

Bedankt voor de foto's! Leuk je eens een keer gesproken te hebben! Tot Hengelo! Grtz Ilonka