SBO sprints 08 - Kloosterzande - 6 juli

Was goed gaaf dit weekend !!

goed vermaakt met de SBO crew en TTE boys zaterdagavond

zondag goede resultaten behaald:
-Michael 3e keer op rij 1ste met snelste tijd van de dag: 35punten
-dinya 2e plaats met snelste tijd van de dag(zelfs een 4e tijd van de dag overal). in de finales is ze nog te gespannen en daardoor helaas wat mindere reactietijden.
machine loopt iig hard genoeg, constant kan ze op het moment 6.5s zonder reactie rijden, helaas in de finale een 0.46 reactie en fouad een 0.03 waardoor ze met 4honderste verloor(foaud nogmaals gefeliciteerd hiervoor, je start gewoon super op de momenten wanneer het moet gebeuren)
-Mart 3e plaats, helaas halve finale tegen dinya wheelie waardoor hij helaas niet tegen dinya mocht rijden in de finale
-Jordy met een zware zip(tussen al de lichte frames) 4e plek in de superspecial klasse

Wat wel een leuke bijkomstigheid is nu ze zo goed bezig is dat dinya de 1ste plaats in het kampioenschap heeft overgenomen, en mart geloof ik de 3e plek:)

Heb nu al zin in de thuiswedstijd in hengelo, mensen tot dan !!

Was zkr een top meeting:#, Allen jammer van die dikke weely, wil wel weten of mij machine dinya beetje bij kan benen:+.
Zie je in hengelo.
 
Ik vond hem niet slecht draaien+ralf+, Liep meshcien wel harder dan zoetemeer:winner:

Was een geslaagde dag. Jammer van dikke weely in finale tegen dinya8P, Maar toch een mooi 3de plaats.

Maar nog niet hard genoeg, dus ik ga deze 3 weken in mijn vrije uurtjes eens even flink bezig:D

Was een goede dag voor XSH
 
Ik wil het er niet over hebben....

Waardeloze starts, veel rood, en Barry die op dezelfde scooter 3 tiende sneller reed telkens terwijl het gewicht bijna niks scheelt. Baal er nog steeds van. Ik ben niet onder de 8 sec gekomen...



Ik denk dat ik dit weekend voor het eerst een snelle reactie tijd heb .... dus bij jou moet dat zeker goedkomen ;)
 
Heb ook een mooi weekend gehad. Zaterdag avond nog ff gefeest in het dorp met xsh, sbo crew en nog een paar. Was erg gezellig. Wat een apart volk woont daar in kloosterzande :P. Verder een mooie zondag gehad die gelukkig zo goed als droog is verlopen. Verder niet te spreken over eigen scooter maar vermoedelijk het probleem gevonden waardoor die tot de 50km per uur onder de 10000 toeren blijft hangen. Nu snel scooter klaar maken voor de thuiswedstrijd in hengelo.
Al met al zeer geslaagd weekend.

zie jullie in hengelo
 
zo, wij ook een stuk verder gekomen :)
scooters zijn geheel stabiel.
helaas hebben we afgelopen weken alleen tijd in de frames gestoken en niet in het blok.

nu kunnen we weer alle aandacht in het blok steken, waardoor we in hengelo weer gaan knallen :)

hebben er iig zin in
 
Ik denk dat ik dit weekend voor het eerst een snelle reactie tijd heb .... dus bij jou moet dat zeker goedkomen ;)

Op Meppel was er niks aan de hand en elke keer nette reactietijden.. Moet me daar toch eens beter op gaan concentreren, maar heb nu voor het eerst scooter zelf warm laten draaien en dat lukte ook niet zo goed. En dan ook nog die lampen. Moet gewoon nog ff oefenen! Of volgende keer toch mn broer maar weer lief aankijken of hij m warm wil laten draaien...:)
 
zo, wij ook een stuk verder gekomen :)
scooters zijn geheel stabiel.
helaas hebben we afgelopen weken alleen tijd in de frames gestoken en niet in het blok.

nu kunnen we weer alle aandacht in het blok steken, waardoor we in hengelo weer gaan knallen :)

hebben er iig zin in

Heeft Jerry eigenlijk nog gereden?
 
Bedankt. Jij ook gefeliciteerd met de 2de keer 1st plek.
Ik ga je het in hengelo proberen wat moelijker te maken :#

Bedankt. Liever niet moeilijker het is al moeilijk genoeg :p, liever iets makkelijker :*. Nee geintje doe gewoon je ding en dan komt het wel goed. Ik ga iig gewoon weer me best doen. Nu eerst even de scooter beter laten lopen, ding ging alsmaar langzamer iedere run maarja komt wel goed.

We zien elkaar groetjes.
 
Zo, kloosterzande achter de rug.
Motorisch deed de scooter het goed, heb nog gebankt 22.6SAE best veel nog voor een blok waar 3maanden niks aan gebeurd is.

Alleen door problemen met de voorvork, en (??) was het ding niet te houden aan de start, waardoor het achterwiel begon te stuiteren als een gek.

324435704.jpg


324435701.jpg

Tegen servien

Snelste tijd was daarom ook 7.3 wat me tegenviel eerlijk gezegd.

Verder nog een paar mensen gemeet, was gezellig!
Helaas hengelo niet aanwezig, aangezien ik niet binnen 1week een nieuwe vork klaar krijg(ga ook 2 weken op vakantie)

Tot de volgende keer
 
Maar nog niet hard genoeg, dus ik ga deze 3 weken in mijn vrije uurtjes eens even flink bezig:D

Was een goede dag voor XSH

Tevens voor EPC :#

Heb iig echt gezellige dag gehad, 1e run 7.26, 2e run 7.08 (daarmee persoonlijk record verbroken tov zoetermeer 7.09 :W) hierna alleen nogmaar slechte tijden gereden 7.3/7.4 scooter ging echt steeds baggerder lopen, dus zorgen dat hij in Hengelo stuk beter loopt en dan zulle we dan wel weer zien
 
Heeft Jerry eigenlijk nog gereden?

nee jerry heeft niet gereden omdat er nog 1 scooter onstabiel was. Maar we weten nu waar het in zit dus Hengelo gaat leuk worden. Toch nog een 4de plek weten te behalen. Had meer in gezeten werd heel slecht gereden in de finales.

gegroet
 
Pff wat vermoeiende dag gister. Was helemaal verrot toen ik om 11 thuis was.

De tijden viel toch iets tegen, 6,41 met top van 137.x. Wel de snelste van de dag. Ik kon ook niet te vroeg op lachgas omdat ik de eerste run heel veel wielspin had en bijna in de hekken lag. In de finales toch nog redelijk weg kunnen komen alleen dipte hij teveel in het begin. En dat zie je gelijk terug in de tijden. Uiteindelijk 2de geworden.

Voor Hengelo weten we wat we nu moeten doen, hopen op betere tijden daar. Mjah ik had van gister ook meer verwacht.
 
Last edited:
ik heb een erg vette dag gehad:)

omdat we vroeg bij de start zonde mocht ik met een maat van me het start systeem even testen dus gelijk rustig de baan kunnen verkenen
baan was echt goed voor mijn doen alleen het hobbeltje bij de finish kwam ik even los van de grond maar heb gezien dat ik lang niet de enige was

er is veel los en kapot gegaan aan me scooter zoals budiebakl gescheurd waterpomp deed niet 100% meer waterpomp schakelaar kapot nieuwe moeten kopen bougiene kapot (waardoor ik dus 2 sprints was stilgevallen) alles even nieuw erop gezet etc

mijn reactie was echt niks ik wouw echt steeds meer rizicoos gaan nemen voor goeie reactie maar kwam echter niet onder de 0,10 en erg veel last van wheely´s[IR]http://i32.tinypic.com/2yn2zyr.jpg[/IR] zoals je hier ziet
tog nog een tijd kunnen rijden van 7,07 met een reactie van 0,14 e heledag elke sprint zal ik met betere reactie onder de 7 maar het mocht me tog niet gegunt zijn

tog erg vette dag gehad en was heel tevreden over de sprint in kloosterzande:)(Y)
 
Last edited:
Als ik het goed heb

std scooter.

1 Thomas hd sonic.
2 tim tijssen epc zip
3 twinszip volgens mij??

scooter70.
1 Maikel parelmoer sonic
2
3 jog RR oranje?

Scooterspecial
1Fouad
2Dinya
3

Superspecial
1dennis melgers
2TTE frame
3MeranRoufs EPC
 
][ame="http://www.youtube.com/watch?v=hMBITJjZYks"]YouTube - SBO sprint Kloosterzande 2008[/ame]

Dit is de run waar Rene 6,41 rijd, kunt wel goed horen dat er in de start nog veel te winnen is:)
 
Man man wat een ellende, scooter omgevallen door die grafwegen in dat kut land, me voorkap beschadigt, en het ergste er zit een deuk in me uitlaat die zeker de halve uitlaat dichtknijpt:'(. Geen kloosterzande volgend jaar, de heenweg moesten we ook al 5keer stoppen door die hobbels schoten de spanbanden steeds losser.


verder wel leuke meeting eindelijk voor het eerst gereden, maar de terugweg verpeste bijna me hobbie


okee dat is zeer genaaid , wij waren trouwens dat witte busje die toeterde;)

en het was zeker een drama weg en je gaat de grens over . en de wegen waren weer super:L

maar voor de rest super gehad+ralf+
 
Back
Top