This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Race - Lelystad - 24 maart 2008

ik vind dat het toch maar niet moet doorgaan.
Ik race erg graag, maar met dit weer.
Het sneeuwt nu weer bij ons, europoort.
Het word denk ik gewoon gevaarlijk.
Regen en vet koud, dat wordt een vieze boel.

lennart
 
hier is het droog met zon.. ik zeg doorgaan..en als rijder niet wil gaat ie toch niet?

ik bekijk et heel zwart wit
 
we hebben 2 dingen te overwegen

nr1 het contract zegt dat als we nu aflassen we de baanhuur kwijt zijn.

nr2 het weer laat het eigenlijk niet toe om te rijden volgens de voorspellingen.

???
ik zeg nummer 2 maar de portemonee zegt nr1
 
Ik wil persoonlijk voor veiligheid (nummer 2) gaan, maar het is dan een erg grote financiële klap voor ons..
 
Wanneer was die deadline dan kenny wat het contract betreft? Ik had namelijk verwacht dat je het vandaag voor 12 uur zou vertellen omdat je dan nog onder de baanhuur vandaan kon komen....?

Maar als je het 3 dagen vantevoren had moeten beslissen snap ik niet waarom jullie dan tot vandaag gewacht hebben als je ziet dat grotere proffesionele organisaties op bijvoorbeeld Zandvoort de boel afzeggen (en dan gaat het zelfs nog om 4wielers). Maar je zal er vast wel een reden voor hebben dan.
 
Wanneer was die deadline dan kenny wat het contract betreft? Ik had namelijk verwacht dat je het vandaag voor 12 uur zou vertellen omdat je dan nog onder de baanhuur vandaan kon komen....?

-1 maand vooraf = 100% huur
 
man ga met een step ofzo rijden n als je gaat huilen om een beetje vriesweer |(|(

Is het nodig om zo bijdehand te doen? Thunderracing (timmy) doet al heel wat jaren aan scooterracen. Aan het niveau van jouw reacties te zien kom jij net om de hoek kijken (sorry als dit niet zo is, maar je lokt het zelf uit op deze manier).

Waarschijnlijk kan hij jou dus veel meer vertellen over het rijden onder dit soort omstandigheden. Dus je hoeft echt niet zo stoer te doen, want volgens mij heb je geen idee waar je over praat.

Het heeft niets met 'huilen' te maken, het is gewoon onveilig om met dit soort weersomstandigheden te rijden.
 
deze organisatie's hebben een heel weekend georganiseerd. zij krijgen ook heel veel mensen vanuit het buitenland. wij krijgen alleen mensen uit belgie en evt duitsland langs de grens. wij vonden het een vrijdag nog te vroeg om een 1daags evenement op maandag al af te lassen.