SBO/MON Kampioenshuldiging 16 december

Heb net ff een beetje op internet zitten neuzen, maar als er slaapplaatsen te kort zijn, zijn er genoeg hotelletjes voor 40 euro pp. Is niet erg duur.. Ik heb er nu al wel zin in! Eindhoven op zn kop zetten, en het gezellige weekend in Hockenheim voortzetten!
 
Heb net ff een beetje op internet zitten neuzen, maar als er slaapplaatsen te kort zijn, zijn er genoeg hotelletjes voor 40 euro pp. Is niet erg duur.. Ik heb er nu al wel zin in! Eindhoven op zn kop zetten, en het gezellige weekend in Hockenheim voortzetten!



Ow ff, laat Eindhoven gewoon staan, wil nog fatsoenlijk kunnen slapen! :+
 
Voor (het goede ) adres niek PM me maar :D
industrieterein acht 3e links aan de rechterkant tegenover klein zijstraatje met drempel :d zoiets toch niek?
 
Last edited:
die eene x dat ik bij je was liet je me acht zien, was 1 lange weg volgens mij met maar 3 zijstraten ofzo :D.
En ik stond tegenover je huis geparkerrt bij een uitrit van een 30 km zonne :D
 
Heb net ff een beetje op internet zitten neuzen, maar als er slaapplaatsen te kort zijn, zijn er genoeg hotelletjes voor 40 euro pp. Is niet erg duur.. Ik heb er nu al wel zin in! Eindhoven op zn kop zetten, en het gezellige weekend in Hockenheim voortzetten!

Neem die tent mee :D
 
Is er al wat bekend over een eventueel tijdstip ? kan dit als dit bekend is over de mail of anders in de 1e post vermeld worden s.v.p :*
 
Back
Top