SBO/MON huldiging - 14 December 2008

dat was dan ook het enige :X

die vent stond weer een partij poep te praten..
duurde uren voordat we eindelijk aan de gang waren..
 
Nou ze zoenden niet genoeg, moest meer met de lippen, en eigenlijk met elkaar maar dat is natuurlijk niet zo effectief... :D

Ach vond t niet erg om er even te zijn. alleen beetje lullig dat dennis alleen op het podium stond en 'dat hij geen concurrentie had en dus makkelijk heeft gewonnen'
 
Nou ze zoenden niet genoeg, moest meer met de lippen, en eigenlijk met elkaar maar dat is natuurlijk niet zo effectief... :D

Ach vond t niet erg om er even te zijn. alleen beetje lullig dat dennis alleen op het podium stond en 'dat hij geen concurrentie had en dus makkelijk heeft gewonnen'

Ik vond het ook wel beetje lullig eenerzijds, alleen als ik de reacties nu zo zie hebben we weinig gemist. Als al eerder aangegeven kon Rene sowieso al niet en is meer dan 400km rijden voor een huldiging van een half uur een beetje teveel van het goede:)
 
Ik vond het ook wel beetje lullig eenerzijds, alleen als ik de reacties nu zo zie hebben we weinig gemist. Als al eerder aangegeven kon Rene sowieso al niet en is meer dan 400km rijden voor een huldiging van een half uur een beetje teveel van het goede:)

je hebt idd niet echt veel boeiends gemist :)
al was het wel leuk om iedereen weer eens te zien..
 
Volkomen gelijk Tom!

Nou Vincent, wel 4 boeiende dingen, uh 2 om maar even beleefd te zijn ;) Daarvoor zou ik wel kampioen willen worden :p
 
Had me verslapen vanochtend, maar zo te horen dus weer niets gemist. Vond het alleen lullig voor jacky dat ik niet naast hem op het podium kon staan. Maargoed...erg jammer dat er niet eens een 'verfrissend' lid komt bij de organisatie van de kampioenshuldiging, saaie boel altijd.
 
Ach het was wel gezellig, beetje bekenden spreken enzo.
Had er ook niet meer van verwacht, maar had het wel iets levendiger verwacht:p
Saaie vent, mooie dames:p
 
Ik vond het wel leuk in elkaar gezet, maar ben al snel blij met zoeen beker!
Alleen jammer dat het best lang duurde, maar volgens mij waren de Dames te laat :|
 
Back
Top