SBO/MON Kampioenshuldiging 16 december

Ik betwijfel nog steeds of onze "linda" wel degelijk een vriend heeft. Als t een beetje een man was waren wij net zo dood als ons bier :p

Wie heeft het monster van logness wel eens uit het meer zien komen? Ik bedoel wie heeft haar wel eens online gehad op msn? ?????@hotmail.com bij mij nog niet. of was dat het adres niet?
 
Deze moet ik ook effe met jullie delen:
dit is rond een uurtje of 11 in de ochtend
[ame="http://youtube.com/watch?v=6R4jNg9VcZU"]YouTube - Goed gesprek voor de sbo huldiging[/ame]
 
Whahha filmpje van de mac was lache. Ik hang daar uit de auto omdat Ricardo(playahmarinier) een dik bierpoepje had gelaten :p je heb nog meer filmpjes toch maarten?

Edit: herinner me nog een moment: Lara word wakker, valt gelijk uit bed, loopt naar de deur gooit die open en rent naar benee voor een ontbijt :+
 
Ik riep nog om 9:25, nog 5minuten voor het ontbijt ;)

btw, heeft er iemand een wit (gstar) t-shirt gevonden, het lag ergens op mijn bed, bij rens/thijs/ilonka. Hoor t wel
 
Whahha filmpje van de mac was lache. Ik hang daar uit de auto omdat Ricardo(playahmarinier) een dik bierpoepje had gelaten :p je heb nog meer filmpjes toch maarten?

Edit: herinner me nog een moment: Lara word wakker, valt gelijk uit bed, loopt naar de deur gooit die open en rent naar benee voor een ontbijt :+

Ik heb nog veeeeel meer filmpjes :p maar ik post niet alles tegelijk. dat kunnen jullie niet aan denk ik.
 
Back
Top