This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO/MON huldiging - 14 December 2008

Weet iemand voor wanneer je ookalweer die foto moest insturen voor de kampioenshuldiging? 23 of 25 nov oid? Ben ook aanwezig trouwens
 
Dinya, je praat poep Net ff die brief nagelezen, uiterlijk maandag 24 november Als het goed is heb je een brief gekregen met daarin de vraag of je een mooie actiefoto op wilt sturen naar info@mon.nl voor in de presentatie op 15 december.
 
wtf :+ Ik heb helemaal geen brief gekregen van die gasten. Zit ik daar zometeen in Boekel, wordt ik weer niet omgeroepen natuurlijk
 
wtf :+ Ik heb helemaal geen brief gekregen van die gasten. Zit ik daar zometeen in Boekel, wordt ik weer niet omgeroepen natuurlijk

Nee is niet zo gek, waarschijnlijk is die op t vorige adres bezorgd slimmerik. Jij geeft geen nieuw adres door aan die mensen. Bel MON vandaag wel ff.
 
Het is voor ons ongeveer 220 kilometer rijden, dus we zijn dan de hele dag kwijt. PLus niet iedereen kan die dag

voor mij is het zelf 240 tom

480 km voor een beker van 10 euro , ik dacht het niet

mochten ze eraf willen drukken ze em maar op de post
 
Gaat ook om het gebaar he Sander! Je wacht toch ook netjes bij een Sbo sprint op je beker. Tuurlijk ga je geen 500 km rijden voor 30 minuten maar hoe jij het brengt is wel heel aso.