SBO in het Tweewieler vakblad

Zoals Michel al zegt: om de sprints en races bekend te maken zal de media gewoon voorafgaand aan elk evenement moeten worden ingelicht. In de hoop dat ze een kijkje komen nemen.. Ik weet niet of dit al gebeurd, maar het zou iig een hoop schelen. Leveranciers en distributeurs lezen namelijk ook kranten en kunnen ze dmv dit kanaal toch geconfronteerd worden met alle positieve kanten van het sprinten, racen en natuurlijk de stichting SBO.

Leuk artikel iig, mag hopen dat er meer komen! Dat betekend misschien ook dat er meer bezoekers komen naar de evenementen! Ook niet geheel onbelangrijk denk ik :p
 
Afgelopen jaar hebben we toch al best aardig wat algemene media gehaald in lokale kranten en regionale televisie. Het was alleen nog niet de tijd bij het eerste jaar om dit uitgebreid te doen. Wellicht komt er dit jaar verandering in, alleen moet ik nog goed nadenken in welke vorm we dat willen/kunnen doen.
 
Afgelopen jaar hebben we toch al best aardig wat algemene media gehaald in lokale kranten en regionale televisie. Het was alleen nog niet de tijd bij het eerste jaar om dit uitgebreid te doen. Wellicht komt er dit jaar verandering in, alleen moet ik nog goed nadenken in welke vorm we dat willen/kunnen doen.

Een professioneel communicatie/mediaplan :D
 
erg mooi dat er aandacht aan wordt besteed, mijn eigen scooterdealer in het dorp wist niet eens dat er legale meetings bestonden dus dat er aandacht aan wordt gegeven vind ik heel belangrijk;)

je woont me ook effe in een dorp:rolleyes:

zo een mooi stukje tekst, zo leren meer mensen in dat twee wieler wereldje het legaal racen/ sprinten kennen.

Ik woon op 2 km rijden van de plek waar de sbo meeting in sittard was, Ik zag zo best veel mensen uit het dorp die op een zondag middag eens kwamen kijken, En heb ook positive reactie's gehad in de supermarkt waar ik werk:)
 
Bij mij op me oude werk hadden ze het krantenartikel van Eindhoven uitgeknipt en opgehangen, iemand zag toevallig me naam in het artikel staan. Dus er is zeker wel aandacht, alleen niet iedereen 'ziet' het.
 
Back
Top