SBO in het Tweewieler vakblad

Razma

Well-Known Member
Eindelijk is het gelukt om binnen de branche eens een ander licht te doen schijnen. Het is niet veel, maar hopelijk heeft het wel effect !

Mijn mening hierin hoef ik denk ik niet meer te verduidelijken denk ik, dat staat netjes in het mooie artikel. Hopelijk worden er toch eens wat mensen wakker...

tweewieler_07_1.jpg


tweewieler_07_2.jpg


tweewieler_07_3.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Ah, daar staat het dan! Ik heb het vorige week gelezen Inne. Sloeg m open en ik dacht..hé, das vet!

Super dat het nu ook eens binnen de branche besproken wordt, in een goed daglicht welteverstaan.
 
kijk dit moeten we vaker zien:D. Vaak is het zo op familie/vrienden feesten, "scootersprinten? das toch voor kinderen?" "gevaarlijk met al die kinderen in de buurt!" Hoop dat we deze berichten vaker zien. Zodat mensen er achter komen dat het meer is dan "stoer" op een scooter scheuren...
 
Tog klopt het niet helemaal wat er hier beschreven word, ik heb geen centen voor een startbewijs en een sprintsetup + het vervoer wat geregeld moet worden. dan komt het tog al snel neer op een semi snelle scooter op straat (wat eigenlijk ook wel belachelijk hard gaat.) Het lijkt mij idd ook wel "stoerder" om op de sprintbaan te raggen, zit er jammer genoeh (nog) niet in. Verder vinden de scooterzaken bij ons in de buurt snelle scooters wel vet:p helpt me overal mee enzo, en verschillende zaken hebben ook een racer(sobw) of hebben vroeger geraced.

Verder geen commentaar op het artikel hoor;), vind het wel leuk om te weten dat st.net zo druk met deze dingen bezig is! En ook goed dat mensen die niks van deze "scene" afweten doormiddel van zo'n artikel geinformeert worden.
 
Daarom moeten ''vind ik'' bij iedere sprint en race wedstrijd de media ingelicht worden:). Ik lees hier in de Hoogeveense Courant vaak zat dat er (ben zijn naam kwijt) een scooter racer wint. Niet dat het bij het 8 uur journaal op rtl 4 komt ofzo+pippi+ maar meer de regionale pers.

Ik heb het er met andere mensen ook vaak genoeg over en denken ook dat ik illegaal bezig ben enzo:X. Mensen weten er te weinig vanaf zoals bij andere motorsporten.

Maar sprinten op de openbare weg ga ik ook wel doen:)., alleen 15 kilometer van huis op een leeg industrie terrein waar niks en niemand is. Gewoon voor Meppel een paar keer een half uurtje het sprinten alvast een beetje onder de knie krijgen en feeling krijgen met mijn scooter:W
 
Idd goed bezig }) . Meeste mensen lachen je een beetje uit, als je zegt Scootersprint :?.En hebben geen idee hoe hard het gaat maargoed :p.

wil het artikel wel even lezen :)
 
erg mooi dat er aandacht aan wordt besteed, mijn eigen scooterdealer in het dorp wist niet eens dat er legale meetings bestonden dus dat er aandacht aan wordt gegeven vind ik heel belangrijk;)
 
Back
Top