saladefreak zoekt eigenverzonnen zomersalades :D

Kgaat sow Weer Weku Denk dak vandaag maar is flink wat Salades Gaat verzinnen :) die echt lekker zijn :)
kzal ze vanaaf wel effe posten
 
mijn meestersalade :

- Zak gemengde salade van super de boer
- Van Joma zo'n bakje salade erdoorheen (farmersalade is mijn favo)
- Paar uitjes snijden, en erdoorheen.

zwaar :p

Daarnaast heeft de groenteboer hier op t dorp ook allemaal zelfgemaakte salade's. Griekse salade heerscht dan gewoon (sla,dressing,feta kaas, olijven )
 
Men neme:

-Zakje AH Gemengde Sla
-Paprika
-Komkommer
-Wortel
-Blikje Ananas
-Appel

Alles in stukjes snijden, olie, azijn en wat vruchtensap van de ananas.. :p
 
tja vandaag ook flink aan het spelen geweest op me werk.....

effe carpaccio van rund gemaakt.... en dat dan met rucola,veldsla en frisee sla..... aanmengen met aceto de balsamico dressing :)
dan der op leggen.... .beetje paprika couli er rondt... en echt heeel lekker schilfers van truffelkaas er door doen 8P is echt lekker...

2e brousel....

ff ganzeborst gerook... in dunneplakjes genseden.. .daarop aleen lolo rosso en lolo bianca sla met groene kruidendressing aan maken... beetje blokjes eendemouse8P er door.... en daar bij mango chutney das ddl echt zwaar relax
 
*watertand mode ingesteld*

Eigenverzonnen:

Men neme:

-Feta
-Ijsbergsla
-Salami
-walnoten
-Sinaasappeldressing
-spekjes
-pasta
-balsamicoazijn
-Kruiden naar smaak

Men deponere dat in de blender/shredder/staafmixer what ever, men voegt wat boter toe. Men bakt een stokbrood af, men snijd het stokbrood in lekkere stukken, men smeert het gestaafmixerde prutje op het stokbroodje, men doet er peper en zout bij (Naar smaak toe te voegen) Men heeft iets HEEEEL speciaals :)

Smakelijk
 
. ||- ۞ GsusSindustries ۞ -|| zegt:
salade freak
||-۞ o.0 Jeuj-Qen, []D [] []V[] []D ۞-|| ۞69۞ || ۞ Miss FuQtoy 4 life ||0624465565 || Ignition, Hot 'n fresh Out The Kitch'n || zegt:
00i
. ||- ۞ GsusSindustries ۞ -|| zegt:
hehe.. ben je al aant salades fixxen?
||-۞ o.0 Jeuj-Qen, []D [] []V[] []D ۞-|| ۞69۞ || ۞ Miss FuQtoy 4 life ||0624465565 || Ignition, Hot 'n fresh Out The Kitch'n || zegt:
nu niet
. ||- ۞ GsusSindustries ۞ -|| zegt:
mijn salade weten? (die heerscht )
||-۞ o.0 Jeuj-Qen, []D [] []V[] []D ۞-|| ۞69۞ || ۞ Miss FuQtoy 4 life ||0624465565 || Ignition, Hot 'n fresh Out The Kitch'n || zegt:
nu kraijgen we het
||-۞ o.0 Jeuj-Qen, []D [] []V[] []D ۞-|| ۞69۞ || ۞ Miss FuQtoy 4 life ||0624465565 || Ignition, Hot 'n fresh Out The Kitch'n || zegt:
krijgen
. ||- ۞ GsusSindustries ۞ -|| zegt:
men neme heerlijke gemengde of ijsbergsla.. snipper een lekker uitje en snij tomaatje in stukjes.. neem een lekkere tonijn en voeg er stukkies tonijn aan toe..
. ||- ۞ GsusSindustries ۞ -|| zegt:
kook een eitje.. snij in plakjes en voeg e5r OOK aan toe
. ||- ۞ GsusSindustries ۞ -|| zegt:
verder..
. ||- ۞ GsusSindustries ۞ -|| zegt:
neem je stukjes ananas en voeg je ALWEER toe
. ||- ۞ GsusSindustries ۞ -|| zegt:
hussel wat om, lekkere dressing erover en, je bek staat zo :eek:
. ||- ۞ GsusSindustries ۞ -|| zegt:

. ||- ۞ GsusSindustries ۞ -|| zegt:
mijn salade :W

Aldus Evo@FF :)
 
vandaag gewerkt @ macdonalds....

hebben ze iets nieuws (blijft in het vaste assortiment..)

de Fruitsalad... echt lekker!

niet echt een salade... ook al noemen ze het zo.. maar gewoon ammel stukjes fruit :) aanrader....

verder nu ook "breaker" .... van die ontbijtyoghurtmelkachtigespuitverpakkingenzooi.. dies wel schmutzig :(
 
zo...ff omhoog skuppen, krijg lekkkere honger als ik dit lees enzo. heb vanavond echt meersterlijke salade op met:

- Trappistenkaas (In blokjes)
- Uitjes
- Ijsberg + veldsla + Lollo rosso
- perenstroop 8P
- Lekker balsamicodressinkje
- Croutons
- Kip

AANRADER! :)

Wat een heerlijk topic is dit toch...zwijmel
 
Back
Top