Journalist zoekt scooterfreaks voor artikel!

  • Thread starter Thread starter Jaap_Journalist
  • Start date Start date
Originally posted by Sebas!
Ik vind dat alleen de pro's hierop mogen reageren. En daaronder versta ik de pro forum mensen.

Al die aapies die alles denken te weten enzo, komt er van die onzin in zo een blad te staan.

Mja, ik heb niet gereageerd om m'n verstand van scooters (moet nog wel wat leren) maar vanwege 't stunten :) (kon het niet laten :p)

Verder ben ik het helemaal met je eens, helaas behoor ik niet tot de Pro's :'(
 
Ik ga tog ook ff een meel sturen naar die gast! Ookal weet ik niets van squish, spoelpoorttiming en andere tuningsshit, daar ging het tog ook niet om!? Gewoon ff die gast meelen hoe het er bij mij aan toe gaat, en is dat niet wat hij voor iemand zoekt, dan niet!

grtz Arthur
 
ff voor de duidelijkheid die pauze dat is zo'n blad op middelbareschool (misschien ook wel hogere ofzow) die wordt gratis weggegeven (of ben ik nu in de war). Dus denk dat er weinig gevraagd zal worden over echte tuning omdat ik gok dat 99% van alle mensen daar geen reet van zullen snappen...(die het blad lezen) Ik denk dus niet dat je hele informatie moet weten over scooters maar beetje de basis.
 
mischien een ideetje dat ze in de pauze een keer een editie in doen waar de standaart dingen in staan en bv hoe je een krukas moet vervangen enzo
 
Originally posted by Zip-Sptje
mischien een ideetje dat ze in de pauze een keer een editie in doen waar de standaart dingen in staan en bv hoe je een krukas moet vervangen enzo

'krukas vervangen' in een magazine als pauze... denk na |(
 
Originally posted by Zip-Sptje
mischien een ideetje dat ze in de pauze een keer een editie in doen waar de standaart dingen in staan en bv hoe je een krukas moet vervangen enzo

Heheheh :D Jij denkt: Heb ik gelijk een mooie howto ;)
 
Originally posted by Zip-Sptje
waarom niet

denk na :|
voor sommigen is een algemeen artikel over scooters al 'vaag' laat staan een howto....

sorry hoor... maar als je dat niet begrijpt 8P
 
Hey Scooterforummers...

Thanx voor alle reacties alvast, heb inmiddels al contact gehad met scootertuning.net en vrijdag kom ik met een fotograaf naar Alphen a/d Rijn. Precieze plaats en tijd komen we nog wel uit, ik kan in principe de hele dag.

Misschien nog even voor de duidelijkheid: Ik wil een verhaal maken (2 pagina's, misschien 3 als de hoofdredactie te pruimen is ;-) over de echte freaks. Mijn invalshoek is zo ongeveer: een scooter kopen en rijden kan iedereen, maar er is natuurlijk veel meer mogelijk. Via jullie & je scooter wil ik laten zien wat er allemaal aan scootertuning te doen is. Zo breng ik misschien andere lezers op ideeen? Anyway, ik geloof dat er nu al een stuk of zes scoots naar Alphen komen, maar wees welkom!

CU vrijdag,

Jaap
 
en jongens aub, laat dit nu eens een echte bruutte special zijn.
zodat niet alle vooroordelen bevestigd worden.
dus geen dweeps met alleen een giet 70 en nrx en 17,5mm zonder helm die zeggen dat ze 125 km/u rijden.

dus alfonso & alexander go for it.
en de snellere mensen natuurlijk ook :)
 
Als Razma gewoon meehelpt met het verhaal maken, dan gaat het helemaal goed komen, dus geen bullshit erin van overdreven snelheden enzo.
Vooral als ze dan ook nog is langs de IST crew gaan moet het helemaal goed komen :)

Probeer de scooterhobbyisten in een goed daglicht te stellen :)
 
Dit kan het 1e serieuze fatsoenlijke artikel over "ons" worden... Alexander & Alfonso & Inne, vertegenwoordig ons op een goede manier [al ben ik daar helemaal niet bang voor]...
 
misschien ook een stukje over stunten met je ice :x hehe
euhm natuurlijk ook over de veiligheid he! :)

en onderhouden van je scooter enzo met die snelheden.

tis een gedachte...
 
Originally posted by Jaap_Journalist
Hey Scooterforummers...

Thanx voor alle reacties alvast, heb inmiddels al contact gehad met scootertuning.net en vrijdag kom ik met een fotograaf naar Alphen a/d Rijn. Precieze plaats en tijd komen we nog wel uit, ik kan in principe de hele dag.

Misschien nog even voor de duidelijkheid: Ik wil een verhaal maken (2 pagina's, misschien 3 als de hoofdredactie te pruimen is ;-) over de echte freaks. Mijn invalshoek is zo ongeveer: een scooter kopen en rijden kan iedereen, maar er is natuurlijk veel meer mogelijk. Via jullie & je scooter wil ik laten zien wat er allemaal aan scootertuning te doen is. Zo breng ik misschien andere lezers op ideeen? Anyway, ik geloof dat er nu al een stuk of zes scoots naar Alphen komen, maar wees welkom!

CU vrijdag,

Jaap

Mooi, eindelijk een artikel dat (echte) tuning promoot. En geen Wheels gemekker dat opvoeren niet goed is etc.
 
Back
Top