Mede-tjoeners,
Ik heb sinds kort een 172cc (AC) cilindertje voor m’n Typhoon met originele voorbocht en 125 pot. Met de cilinder monteren (zoals het hoort zonder te beunen) knakte in eens m’n voorbocht en nu zit er een flinke scheur in. Nu hoor ik van iedereen wat anders, de een zegt; “Gooi er een rvs bocht onder dat is mooier” daar ben ik het wel mee eens.
De ander zegt; “Normale bocht kopen want een rvs bocht is te dik en dan heb je geen power meer, pas rvs wanneer je je 172 gaat tunen.”
Iemand hier ervaring mee die toevallig een 172 heeft en wel eens heeft gewisseld tussen een normale en rvs bocht?
Ik heb sinds kort een 172cc (AC) cilindertje voor m’n Typhoon met originele voorbocht en 125 pot. Met de cilinder monteren (zoals het hoort zonder te beunen) knakte in eens m’n voorbocht en nu zit er een flinke scheur in. Nu hoor ik van iedereen wat anders, de een zegt; “Gooi er een rvs bocht onder dat is mooier” daar ben ik het wel mee eens.
De ander zegt; “Normale bocht kopen want een rvs bocht is te dik en dan heb je geen power meer, pas rvs wanneer je je 172 gaat tunen.”
Iemand hier ervaring mee die toevallig een 172 heeft en wel eens heeft gewisseld tussen een normale en rvs bocht?