Runner wil niet starten met kvs erin

K-0181

New Member
Als ik er geen kvs in zit dan wil die wel starten maar zodra ik er kvs in doe en dan probeer te starten dan wil die niet starten weet iemand waarom

Er zit een 21,5 carb op
70cc
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Als je de koelvloeistof hebt afgevuld en je probeert hem te starten, draai de bougie er is uit om te kijken of je daar koelvloeistof op ziet. Dan zou je een lekke pakking hebben. Volgens mij loopt de koelvloeistof bij Piaggio ook door je blok miss daar een lekkage..

Dit zou ik bekijken maar misschien is het iets anders hoor..
 
Als je de koelvloeistof hebt afgevuld en je probeert hem te starten, draai de bougie er is uit om te kijken of je daar koelvloeistof op ziet. Dan zou je een lekke pakking hebben. Volgens mij loopt de koelvloeistof bij Piaggio ook door je blok miss daar een lekkage..
Dit zou ik bekijken maar misschien is het iets anders hoor..
Me bougie was niet wel nat maar was bezine ik heb hem net gestart toen kwam der vocht uit me uitlaat er kwam kvs uit me reservoir heb er betere Slangklem op gezet
Zou ik proberen als die aan staat er kvs in doen
En nog een ander probleem hij wil niet aanblijven
 
Me bougie was niet wel nat maar was bezine ik heb hem net gestart toen kwam der vocht uit me uitlaat er kwam kvs uit me reservoir heb er betere Slangklem op gezet
Zou ik proberen als die aan staat er kvs in doen
En nog een ander probleem hij wil niet aanblijven
Ik denk dat als er overdruk in je koelsysteem is en het dus uit je reservoir gooit dat je je cilinder eens moet lichten. Ik weet bijna zeker dat het je pakking is..
 
Ik denk dat als er overdruk in je koelsysteem is en het dus uit je reservoir gooit dat je je cilinder eens moet lichten. Ik weet bijna zeker dat het je pakking is..
Ik heb een paar foto’s voor je miss kan je hier meer mee er komt nu niks meer uit me reservoir heb er betere klemmen op gezet
 

Attachments

  • IMG_3634.jpeg
    IMG_3634.jpeg
    125.5 KB · Views: 14
  • IMG_3635.jpeg
    IMG_3635.jpeg
    211.7 KB · Views: 13
Duidelijk dat er water in de cilinder is gekomen,
goed voor de lagers ook.....
Waarom zou je vloeibare pakking gebruiken binnen de cilinder als een nieuwe pakkingset 10 euro kost?
Als er roest in de carter komt bij de krukaslagers dan ben je wat verder kwijt dan 10 Euro besparing,
laat staan al het werk wat er bij komt.
Echt zonde , zo hoor je niet om te gaan met een Runner, dit zijn ultieme uitstervende oldskool scooters .
Als je dit aan een Runnerfanaat laat zien dan springen de tranen in zn ogen.
 
Last edited:
Back
Top