Runner wil niet

Quad Sjezer

pia = rommel
We zitten hier mer de runner van grossie, hij start loopt, maar net niet genoeg toeren om weg te tijden, ding is helemaal standaard maar de uitlaat is niet meer begrensd. Verschijdene sproeiers geprobeer, maar ding wil gewoon niet. Als je de carb. scoon hebt gemaakt loopt hij 5 seconden goed en trekt ook weg, maar dan nokt hij er weer mee
 
Advertisement - register to remove this

Quad Sjezer said:
We zitten hier mer de runner van grossie, hij start loopt, maar net niet genoeg toeren om weg te tijden, ding is helemaal standaard maar de uitlaat is niet meer begrensd. Verschijdene sproeiers geprobeer, maar ding wil gewoon niet. Als je de carb. scoon hebt gemaakt loopt hij 5 seconden goed en trekt ook weg, maar dan nokt hij er weer mee

als ie et 5 sec doet als je carb hebt schoongemaakt, weet je dus dat het aan een benzine ( carb ) probleem ligt...! ga dus gwoon die carb uit elkaar halen en kijken wat er verkeerd zit. desnoods zet je er ff een ander op( als je die tot je beshikking hebt/kan krijgen ), als ie et dan wel doet ligt het dus 100% aan je carb.
 
misschien ?

choke probleempje , eindeloos kloten voordat ie aan gaat , denk je gas te geven en is het bwoooop uit :|
het is maar een e.v.t mogelijkheid van wat het is ;)
 
Klinkt een beetje als het probje met mijn Runner :rolleyes: .

Kijk of je carb helemaal in het spruitstuk is gedouwd (dus spruitstuk tegen carb aan).

Bij mij had hij daardoor het probleem dat hij @ top vooral bagger reed.
 
als hij zonder luchtfilter een geweldige top van 20 heeft... en met niet van z'n plek komt... concludeer ik er tog uit dat je een kleinere sproeier nodig hebt. en check us ff je massa.... ook heel belangrijk :) met een te grote sproeier pruttelt mijn scoot ook maar wat raak en komt niet vooruit
 
Back
Top