Runner Stotter probleem

Quad Sjezer

pia = rommel
Hoi!

Mijn runner stottert ong tot de 30 k/mh. Duurt dus ook ff voor ik op deze snelheid zit. Het maakt niet uit of het ding nu warm of koud is.

Alles is orgineel, de uitlaat ontgrensd, en er zit een 19mm carburateur op, ipv 17.5 (weet niet of dit veel uitmaakt) en er zit een 72 sproeier in.. Hebook 82 gebrobeert, maar dat maakte geen verschil.

Carburateur heb ik al schoon gemaakt.
Bougie hebik ook vervangen.

Zijn er mensen die een gelijk soort probleem hadden of mensen die een oplossing weten? Alvast bedankt

Advertisement - register to remove this

bij mij stotterde mijn runner ook, maar toen heb ik een nieuwe boegiedop gehaald was het probleem verholpen. Kan zijn dat ie vochtig is ofsow of gewoon niet goed contact maakt met het boegie ofsow

melf #50 said:
hoe staat de naald ? hoe staat de luchtstelschroef? en wat voor startsproeier? heb je ook al kleinere sproeier geprobeerd?

en heb je al even naar het membraan gekeken?

Stel schroev staat 1.5 slag open. Naald staat in op de 2e van boven... startsproeier zou ik niet weten.. Mebraam is wel ok... Kleinere sproeier nog niet, maar omdat er al een 72 inzit en het een 19 mm is vindik em al wat aan de kleine kant..

melf #50 said:
zegt niks , als jouw filter nog helemaal std is kan dat makkelijk.

maar waarom niet een 12mm erop zetten?

Omdat die van weber zijn, en die waren niet zo goed (heb ik me laten vertellen) dus zijn ze overgegaan op 17.5 mm dell'orto... dus de 19mm moet dan toch ook wel kunnen? Maargoed... heb ff naar de bougi gekeken... pik zwart, dus zou kleiner moeten gaan in sproeier (theoretisch gezien) maar vind 72 al klein...

Oh ja, melf, alvast bedankt voor je helpende reacties :)

de weber is opzich wel goed maar heeft wel wat nadelen , bijvoorbeeld zijn sproeiers moeilijker te krijgen , de vlotterbaken slijten door (paar keer meegemaakt) en op sommige runners en stalkers verbruiken ze erg veel benzine , heb al een keer 1 vervangen omdat ie teveel gebruikte , scheelde echt letterlijk de helft aan verbruik :P

mja , verder doen ze het wel perfect hoor.

ze hebben ook std 12mm gehad een hele tijd , waarom er nu 17,5 op zit weet ik niet ,mischien waren die goedkoper oid.

als 72 te groot is is ie te groot simpel

melf #50 said:
de weber is opzich wel goed maar heeft wel wat nadelen , bijvoorbeeld zijn sproeiers moeilijker te krijgen , de vlotterbaken slijten door (paar keer meegemaakt) en op sommige runners en stalkers verbruiken ze erg veel benzine , heb al een keer 1 vervangen omdat ie teveel gebruikte , scheelde echt letterlijk de helft aan verbruik :P

mja , verder doen ze het wel perfect hoor.

ze hebben ook std 12mm gehad een hele tijd , waarom er nu 17,5 op zit weet ik niet ,mischien waren die goedkoper oid.

als 72 te groot is is ie te groot simpel

Ok, kleinere sproeier erin gedaan, 64, geen verandering, iets beter maarn og steeds gaar... Alles schoon gemaakt (membraam, carburateur, shoke meuk, bougi, bougi dop... je raad het nooit: Ding rijd weer perfect!

Thnx voor de hulp!!!!!

Back