Nee heb het gedaan met een stilstaande motor, prestone heb ik gekocht bij de bouwmarkt. Prestone extreme -36C° tot +123C°. Ik ga het proberen als de motor loopt, had al het idee dat er nog lucht in het systeem zat.Ontluchten met een draaidende motor gedaan? Anders beweegt de waterpomp niet bij piaggio.
Wat is dat prestone spul uberhaupt?
En een flush bedoel je neem ik aan mee dat je de boel doorspoelt ofzo?
RIP het is dus een warmloper, had een nieuwe membraan gehaald en wabbo start nog steeds met moeite, een leuk piep geluid van de zuiger bij het kicken. het leuke is dat er genoeg vloeistof in zat. op zoek naar een 50CC piaggio LC cilinder kit en meer. Maar ik ben er niet zeker van dat de warmloper door het bijvullen van het koelvloeistof komt.Kort maar krachtig, JA.
Heb je er met het ontluchtenaan de onderkanter wel nieuwe kvs bij gedaan aan de bovenkant? Anders het je met veeeel te weinig kvs gereden en is wss je blok warmgelopen. En ruik je nu de pakkingen of je keeringen...
Maar na je ontdekking van dat je blok te heet word dan blijf je toch maar rijden, beetje gas geven, uitvallen en weer door? Dan gaat het een wat duurdere les zijn en kan je waarschijnlijk de boel reviseren
Tnkx voor je scherpe commentaar.Een lege vlotter heeft toch niks met de temperatuur van je blok te maken?
Je koelvloeistof juist alleen maar...
Maar nu komt mn echte vraag,
WAAAAAROM BLIJF JE RIJDEN MET EEN SCOOTER WAAR JE VAN WEET DAT ER IETS KAPOT IS??????
Eerlijk waar hoe veel vragen hier niet voorbij komen over piepende schurende schrapende geluiden die normaal niet uit je scooter horen te komen maar omdat je niet met de fiets wil of wat anders kan regelen rij je je scooter alleen maar verder de vernieling in. Ik kan er helaas voor je ook weinig aan veranderen.
Zou iemand in je nabije omgeving die er een beetje kennis van heeft vragen om je te helpen. Niet verkeerd opvatten maar als het al zo erg uit de klauwen loopt met kvs ontluchten dan kun je wel een beetje hulp gebruiken. Wat niet slecht is verder, ik heb ook alles op jou manier moeten leren helaas, door het zelf eerst kapot te maken
zoals ik al zei: tussen het membraan en bijde karter helfden zit 1 pakking. Zoals te zien in de bijlage. De pakking is nog slapper dan een bladzijde van een krant.Kan geen touw vastknopen aan je verhaal want welke simpele ziel gebruikt een pakking tussen 1 carterhelften nou meerdere keren en daar zit toch maar 1 pakking? Ach zolang je het zelf gelooft vind ik het ook prima