Rimovanax
Active Member
Onlangs heb ik een fles prestone extreme 4L voor goedkoop op de kop weten slaan. het enige wat ik wist van wat er al in het blok liep dat het roze was, langer dan 2 jaar door het blok zwemt en dat hij ruikt naar rubber. Vervangen die handel. Ik heb alles op de verkeerde manier geleegd ( slang ontkoppeld van de cilinder en leeg laten lopen. vol gegooid met presone en starten. Goed ontlucht, kleine ontluchting schoen open gedraaid tot er alleen koelvloeistof uit kwam en rijden tot hij weer heet word.
toch viel het mij op dat hij heter word dan eerst. ik heb 2 keer een flush uitgevoerd en het viel mij op, doordat hij zo heet word, word de zuiger veel te heet en wilt het blok na een keer gas open niks meer. Alleen maar stotteren. Heb ik iets verkeerd gedaan?
toch viel het mij op dat hij heter word dan eerst. ik heb 2 keer een flush uitgevoerd en het viel mij op, doordat hij zo heet word, word de zuiger veel te heet en wilt het blok na een keer gas open niks meer. Alleen maar stotteren. Heb ik iets verkeerd gedaan?